Nowe przykłady realizacji
				BI-analityka w Bitrix24 NEW!
				
				Bitrix24: Obsługa zgłoszeń
				
				Rezerwacja terminu online 
				- Wizyta do specjalisty
 - Kalendarz / harmonogram z dostępnymi terminami
 - Rezerwacja zasobów
 - Automatyzacja w CRM
 
				WDROŻENIE CRM BITRIX24 W FIRMIE KONSULTINGOWEJ
Przykład wdrożenia on-premise wersji Bitrix24 dla międzynarodowego holdingu świadczącego usługi dla franczyzobiorców.
				CRM DLA DOSTAWCY USŁUG
Przykład wdrożenia i zastosowania kompleksowego rozwiązania z automatyzacją procesów pracy (sprzedaż, połączenie, obsługa klienta, zbieranie danych analitycznych i więcej).
				PORTAL INFORMACYJNY (KORPORACYJNY)
Tworzenie ekosystemu dla firmy - organizowanie komunikacji między pracownikami i innych procesów wewnętrznych online na jednej platformie.
				WDROŻENIE INTEGRACJI CRM I APLIKACJI "GOOGLE MAPY" ZE SKLEPEM INTERNETOWYM
Przykład automatyzacji dostarczania zamówień za pomocą Bitrix24 i aplikacji "Google Mapy" dla sklepu internetowego.
				WDROŻENIE CRM 
W FIRMIE IT
				Przykład automatyzacji sprzedaży i przekazania projektów do wdrożenia w Bitrix24 dla firmy informatycznej świadczącej kilka rodzajów usług.
				Kalendarz spotkań w Bitrix24
Gotowe rozwiązanie do planowania wyjazdów i wizytu klientów
				Przepływ dokumentów 
w grupie firm
				Automatyzacja zarządzania dokumentami w Bitrix24 - Przykład konfiguracji przepływu dokumentów dla 76 firm w jednym portalu Bitrix24. Przetwarzanie dokumentu w grupie firm. Specjalny odpowiedzialny za każdy rodzaj przychodzących dokumentów.
				Przystosowanie Bitrix24 dla dużego operatora turystycznego
Migracja do Bitrix24, synchronizacja z usługą rezerwacyjną, generowanie voucherów i niestandardowych raportów w CRM, planowanie wyjazdów wewnętrznych i wydarzeń, partnerzy dostępni na mapie w CRM.
				CRM DLA USŁUG FINANSOWYCH
Automatyzacja sprzedaży usług doradczych w zakresie finansów, szybkie generowanie dokumentów
				CRM DLA FOTOWOLTAIKI
Gotowe rozwiązanie to zestaw specjalnych ustawień CRM, które są automatycznie instalowane za pośrednictwem pliku na portalu Bitrix24.
				PEŁNY CYKL SPRZEDAŻY
Organizacja pracy przedstawicieli handlowych, dział sprzedaży i obsługi serwisowej.
				MAPA USŁUG W CRM
Wyświetlanie platform reklamowych i reklamodawców na mapie w CRM agencji reklamowej oraz automatyczne wysyłanie oferty handlowej
				UNIKALNA NUMERACJA KLIENTÓW
Identyfikacja firmy przez ID i stworzenie bazy danych projektów. Znając identyfikator klienta, możeszskrócić czas ręcznego rejstrowania. Informacje o projektach związanych z firmą klienta sautomatyzacja sprzedaży i prac projektowych
				SIEĆ DEALERÓW, MAPA PARTNERÓW I KLIENTÓW
Wizualizacja kontrahentów na mapie z funkcjami planowania tras i wyznaczania odpowiedzialnych menedżerów dla poszczególnych regionów
				KIEROWNICTWO PERSONELEM
Karty pracownicze, historia interakcji, dokumenty od organów zewnętrznych, przechowywanie dokumentów personela, lejek wynajęcia 
				PLANOWANIE WYJAZDÓW, SPOTKAŃ BIZNESOWYCH, WIZYT SERWISOWYCH
Planowanie i budowanie trasy do klienta, bezpośrednio z CRM. Wszystkie obiekty CRM na mapie. Trasy 
				BITRIX24: PROJEKTY
Tworzenie i dystrybucja zadań, przechowywanie dokumentów projektowych, crm dla projektów, interakcje pracowników, kalendarz