PARTNERZY i KLIENCI NA MAPIE W CRM
Wszystkie kontakty, firmy i deal'e wyświetlają się na mapie.
Planowanie i budowanie trasy do klienta, bezpośrednio z CRM.
Wszystkie kontakty, firmy i deal'e wyświetlają się na mapie.
Uprość planowanie tras, wizyt partnerów.
Planowanie dostaw zamówień, w najlepszy sposób.
Monitoring lokalizacji, logistyka, analiza rozkładu geograficznego zamówień.
Klient: Duża firma obsługująca rynek B2B.
Dziedzina działalności klienta: Specyfika działalności naszego klienta, to częste wizyty i spotkania biznesowe u klientów. Głównym zadaniem, było uproszczenie procesu planowania takich wizyt, za pomocą Google Maps zintegrowanego z Bitrix24.CRM
Problemy, z którymi zmagał się nasz klient:
1. Brak możliwości wyświetlenia wszystkich klientów razem- tylko 1 klient na mapie.
2. Nie ma wygodnego wyszukiwania, filtrowania klientów oraz zamówień zlokalizowanych w tym samym obszarze, regionie.
3. Niemożliwe jest zaplanowanie i dotarcie do kilku klientów jednocześnie.
4. Brak funkcji obliczania czasu podróży do klienta.
5. Długi proces planowania podróży z telefonu komórkowego (sprawdź adres firmy w CRM, znajdź go w Navigatorze, ustaw zadanie w Bitrix24 itp.)
6. Trudno jest wizualnie ocenić zasięg sieci klientów, gęstość dystrybucji zamówień.
Modernizacja funkcjonalności Bitrix24 - stworzenie aplikacji „Maps Mobile”
Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie.
Wszystkie kontakty, firmy, deal'e oraz klienci z adresami są odzwierciedleni na mapie.
W aplikacji można grupować klientów według miasta, regionu lub kraju. Wyszukiwać klientów według określonego etapu transakcji lub potencjalnego klienta (na przykład „praca” lub „dostawa”), wyświetlać osobno klientów, partnerów i inne grupy kontaktów.
Oprócz wyświetlania punktów na mapie, możesz łączyć i budować trasy, zarówno jak obliczać odległość całej podróży.
Jako menedżer klienta, mam zamiar się z nim spotkać. Jak mogę się do tego przygotować korzystając z CRM bez opuszczania karty Profilu kontaktu?
Po otrzymaniu zamówienia należy wykonać pomiary tj. musisz odwiedzić klienta. Mierniczy dokonuje pomiarów, konsultuje się z klientem w kwestiach produktowych (okna, meble itp.). Aby ułatwić dystrybucję tras i czasów, możesz skorzystać z aplikacji. Następnie:
Aby wygodnie zaplanować trasę, czas dostawy zamówienia, postępuj zgodnie według schematu:
Za pomocą aplikacji możesz wizualizować lokalizację obiektów w dowolnym miejscu na świecie na podstawie danych CRM. Jako właściciel możesz:
Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.
Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.
✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych;
np. podczas tworzenia zadania dodaj informacje o charakterystyce Produktu (wygodne dla kurierów przy dostawie)
✓ Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji;
✓ Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne);
✓ Integracja z innymi systemami;
✓ Dostosowanie projektu aplikacji;
✓ Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.