CRM DLA FOTOWOLTAIKI

Gotowa konfiguracja standardowych procesów CRM
dla biznesu fotowoltaicznego

konfiguracjadla branży

Rozwiązanie stworzone i zostało już wypróbowane przez prawdziwe firmy

szybkę wdrożenie

CRM skonfigurowany za 15 minut

szybka automatyzacja procesów

Niezbędne automatyczne działania są już wbudowane w rozwiązanie

wsparcie specjalisty

W razie pytań zawsze chętnie doradzimy

CO TO JEST?

Gotowe rozwiązanie to zestaw specjalnych ustawień CRM, które wgrywamy do portalu Bitrix24.
Nie musisz samodzielnie przeprowadzać konfiguracji, otrzymasz gotowy zautomatyzowany system w 15 minut!

Gotowe rozwiązanie dla fotowoltaiki pozwoli Ci szybko i skutecznie zautomatyzować standardowe procesy biznesowe Twojej firmy.

KONFIGURACJA PRACY Z lead, POTENCJALNYMI KLIENTAMI, KONTAKTAMI

Gotowe etapy przetwarzania potencjalnych Leadów od otrzymania wniosku do podpisania Umowy.

AUTOMATYZACJA PROCESU SPRZEDAŻY

Indywidualny lejek sprzedaży z narzędziami automatyzacji na każdym etapie Deala.

AUTOMATYZACJA PROCESU INSTALACJI

Skonfigurowany etapowy proces realizacji z zadaniami kontrolnymi, przypomnieniami i innymi automatycznymi działaniami.

Jak to działa?

Uzyskaj konfiguracje

Po dokonaniu płatności otrzymasz plik archiwum z gotowymi konfiguracjami

Zainstaluj w swoim CRM

Prześlemy archiwum do CRM Bitrix24 - zajmie to nie więcej niż 15 minut!

Korzystaj z skonfigurowanego systemu!

Wszystkie przygotowane ustawienia zostały dostosowane do Twojego portalu i teraz działają w Twoim CRM!




Obejrzyj wideo demonstrację działania systemu


Wyniki wdrożenia:


Skonfigurowane pola w formularzach Leadów/Dealów

Skonfigurowane wymagane pola do wypełnienia przez menedżera

Automatyczne zadania i przypomnienia

Automatyczna konwersja Leadów

Gotowe etapy przetwarzania Leadów / Dealów

Dwa dostosowane lejki do Sprzedaży i Realizacji

System kontroluje menedżera, przypominając i podpowiadając mu kolejność działań

Uzyskaj bezpłatną konsultację

Lejek Leady i etapy przetwarzania

Zaczynamy od otrzymania wniosku od potencjalnego klienta. W karcie (profilu) Leada skonfigurowane są wymagane pola, aby uzyskać wszystkie niezbędne dane od klienta na pierwszym etapie komunikacji.



Dostosowany formularza Leada:

Domyślne pola Wymagane są obowiązkowe dla wszystkich etapów w formularzach leadów:

  • E-mail
  • Telefon
  • Adres
  • Osoba do kontaktu
  • Powód odmowy (lista)


Menedżerowie przesuwają Leada pomiędzy etapami, w których są automatyczne przypomnienia, zadania, maili i połączenia.

Lejek sprzedaży i etapy przetwarzania

etap 1. Nieprzerobiony

Od razu po wpadaniu Leada do CRM na etapie „Nieprzerobiony” osoba odpowiedzialna za nowe zapytanie dostaje powiadomienie systemowe o utworzeniu nowego Leada, wymaganiu jego przypisania do handlowca i sprawdzeniu wypełnienia wszystkich pól.



etap 2. Telefon / Umówienie spotkania

Przerobiony Lead przenosimy ręcznie do etapu „Telefon / Umówienie spotkania” z koniecznym wprowadzaniem następnych danych klienta: e-mail, telefon, adres, osoba do kontaktu.
Na etapie „Telefon / Umówienie spotkania” osoba odpowiedzialna za przerobiony Lead dostaje zadanie skontaktować się z klientem i umówić się na spotkanie lub drogą telefoniczną doprowadzić do wyjaśnienia zapotrzebowań klienta.

etap 3. Brak kontaktu / Oddzwonienie 

Etap „Brak kontaktu / Oddzwonienie” jest przeznaczony do przechowywania odłożonych zapytań klientów. 
Deadline znajdowania się na tym etapie wynosi 5 dni, po czym przełożony osoby odpowiedzialnej dostaje powiadomienie o przeterminowanym Leadzie. 

etap 4. Potwierdzono spotkanie 

Jeżeli spotkanie z klientem jest niezbędne, po ustaleniu jego terminu przenosimy Lead do etapu „Potwierdzono spotkanie”. Osoba odpowiedzialna dostaje zadanie przeprowadzić spotkanie i następnie skwalifikować Lead jako zrealizowany (t.zn. Deal) lub odrzucony. 

etap 5. Zrealizowany 

Na etapie „Zrealizowany” Lead konwertuje się na Deal. 



etap 6. Odrzucony 

Aby przejść do etapu „Odrzucony” i zamknąć Lead, osoba odpowiedzialna musi wskazać powód odmowy wybierając go z listy. Zamknięte zapytanie jako odrzucony Lead zawsze można znaleźć za pomocą filtra. 

Jeżeli Lead został zamknięty jako zrealizowany, konwertuje się w Deal i trafia do lejka Sprzedaż.

W Dealach skonfigurowane również pola wymagane, wypełnienie tych pól-pozwala to na terminowe wprowadzenie niezbędnych informacji o kliencie.Zmniejsza ryzyko, że menedżer zapomni lub przegapi wprowadzanie danych do systemu.



Dostosowany formularz Dealu w lejku Sprzedaży 

Domyślnie pole Wymagane jest obowiązkowe dla wszystkich etapów w formularzach Dealów:

  • Umowa (plik)
  • Wysłać umowę automatycznie? (Tak/Nie)
  • Dokumenty powykonawcze (pliki)
  • Powód odmowy (string)
  • Zamówione elementy (lista)
  • Przykładowa data montażu (data)
  • Faktyczna data montażu (data)
  • Kontakt
  • Firma 

etap 1. Ofertowanie 

Jeżeli Lead został zamknięty jako zrealizowany, konwertuje się na Deal i trafia do lejka Sprzedaż. Na pierwszym etapie „Ofertowanie” osoba odpowiedzialna dostaje zadanie przygotować ofertę i wysłać ją do klienta.
Na tym etapie Deal znajduje się najwyżej 4 dni. Po przekroczeniu tego okresu przełożony zostaje powiadomiony o przeterminowaniu, a osoba odpowiedzialna dostaje powiadomienie o tym, że termin ważności oferty niedługo upłynie i ma ona skontaktować się z klientem. 

etap 2. Oferta zaakceptowana  

W przypadku zaakceptowania oferty przez klienta osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Oferta zaakceptowana” i dostaje zadanie sporządzić umowę i wysłać ją do klienta 

etap 3. Umowa na podpisaniu  

Po przygotowaniu umowy osoba odpowiedzialna przesuwa Deal do etapu „Umowa na podpisaniu” i wypełnia pola wymagane „Umowa (plik)” (t.zn. załącza plik umowy), „Wysłać umowę automatycznie? Tak/Nie”. W zależności od wyboru pola „Tak/Nie” system proponuje dwa rozwiązania: jeżeli „Tak”, automatycznie wysyła się e-mail do klienta z umową w załaczniku; jeżeli „Nie”, osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o dostarczaniu umowy do klienta. Po wykonaniu poprzedniego kroku w obu przypadkach osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o sprawdzeniu otrzymanych dokumentów i umieszczeniu podpisu. 

etap 4. Opracowanie projektu 

Po podpisaniu umowy osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Opracowanie projektu” i dostaje zadanie o opracowaniu projektu instalacji. Gdy projekt instalacji jest gotowy, osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Rozpoczęte prace” i kopia Deala tworzy się w lejku Realizacja. W lejku Sprzedaż następuje oczekiwanie na czas trwania montażu instalacji i zakończenia działań z Dealem w lejku Realizacja 

etap 5. Rozpoczęte prace 

Po podpisaniu umowy osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Opracowanie projektu” i dostaje zadanie o opracowaniu projektu instalacji. Gdy projekt instalacji jest gotowy, osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Rozpoczęte prace” i kopia Deala tworzy się w lejku Realizacja. W lejku Sprzedaż następuje oczekiwanie na czas trwania montażu instalacji i zakończenia działań z Dealem w lejku Realizacja. 

Lejek realizacji i etapy przetwarzania 

etap 1. Zamówienie elementów  

W lejku Realizacja Deal okazuje się na pierwszym etapie „Zamówienie elementów” i kierownik dostaje zadanie o sprawdzeniu towaru na stanie magazynowym. Po wykonaniu tego zadania osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Dostawa elementów” i wypełnia pole wymagane „Zamówione elementy” wybierając elementy z listy. 

etap 2. Dostawa elementów 

Na etapie „Dostawa elementów” są trzy rodzaje zamówionych elementów: panele, konstrukcja, falownik. W zależności od wyboru osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o zamówieniu odpowiedniego elementu. 

etap 3. Realizacja 

Po dostawie elementów osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Realizacja” i wypełnia pole wymagane „Przykładowa data montażu”. Na tym etapie odbywa się montaż instalacji, w związku z czym osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o realizacji zamówienia. Po zakończeniu montażu osoba odpowiedzialna zamyka zadanie, i od razu handlowiec dostaje powiadomienie o wykonaniu pracy. 

etap 4. Kontrola 

Osoba odpowiedzialna przesuwa Deal do etapu Kontrola wypełniając pole wymagane „Faktyczna data montażu” i dostaje zadanie o weryfikacji wykonanych prac. Następnie osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu Zrealizowany albo Stracony. 

W lejku Sprzedaż po otrzymaniu przez handlowca powiadomienia o wykonaniu pracy
następuje automatyczna zmiana etapu „Rozpoczęte prace” na etap „Po montażu”. 

etap 5. Po montażu 

Na etapie „Po montażu” handlowiec dostaje zadanie dotyczące kontroli podpisania protokołu odbioru i otrzymania jednej kopii dokumentów przez klienta. Po zamykaniu zadania osoba odpowiedzialna przenosi Deal do następnego etapu 

etap 6. Rozliczenie 

Osoba odpowiedzialna wypełnia pole wymagane „Dokumenty powykonawcze” załączając pliki i na etapie „Rozliczenie” dostaje zadanie o wystawieniu faktury końcowej i jej wysłaniu do klienta wraz z instrukcją i wnioskiem do wypełnienia. 

Po wykonaniu zadania handlowiec przesuwa Deal
do etapu Zrealizowany albo Stracony (w razie straconego Deala wypełnia pole wymagane „Powód odmowy”). 

Zrealizowany 

Stracony 

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!  

Nie bój się i nie odkładaj wdrożenia automatyzacji w swojej firmie. Z przyjemnością Ci w tym pomożemy.

Skontaktować się

Zostaw zamówienie i otrzymaj bonusy
Na wdrożenie Twojego CRM!



W cenie subskrypcji  lub licencji 

 

WSPARCIE
1. Doradca personalny

2. Konsultacje bezpłatne On-Line

APLIKACJE

Wszystkie nasze aplikacji, rozszerzające funkcjonalność Bitrix24, za darmo przez cały okres ważności subskrypcji

RABATY
Osobisty rabat 10% na jeden z naszych produktów: CRM Start lub Sprint
(20 godzin pracy specjalista)
CRM form will load here
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies