Bitrix24: obsługa zgłoszeń to proces, który umożliwia monitorowanie i interakcję z klientami. Każdy etap procesu pomaga zautomatyzować wszystkie działania związane z problemami lub potrzebami klientów.


Zgłoszenie jest już w prace

Prosta, łatwa i zautomatyzowana obsługa zgłoszeń w Bitrix24.

<- Jak to działa, zobasz na wideo

Jak to działa?

KROK 1.
PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ

Przyjmowanie zgłoszeń może się odbywać w dowolny i dogodny sposób. Na przykład, za pomocą CRM-formularza na stronie, maila, czata i innych kanałów komunikacji.
Po otrzymaniu zgłoszenia automatycznie tworzony jest ticket, w którym zawarte pytanie/problem, źródło, dane kontaktowe i wiele innych informacji.

KROK 2.
AUTOMATYCZNA ODPOWIEDŹ I POWIADOMIENIE

Po utworzeniu ticketu w portalu Bitrix24 automatycznie może pojawiać się powiadomienie dla odpowiedzialnego pracownika. Ponadto na mail klienta może być wysyłane potwierdzenie, że jego zgłoszenie jest w trakcie przetwarzania.

KROK 3.
KATEGORYZACJA I PRIORYTETYZACJA

Można wybrać temat zgłoszenia z listy, na przykład, zwrot towaru, błąd podczas płatności i wiele więcej. Ponadto można również wybrać priorytet zgłoszenia, może być pilne lub zwykłe, etc...

KROK 4.

Przetwarzanie

Na tym etapie tworzy się zadanie dla odpowiedzialnego pracownika do wykonania tego zgłoszenia. Można ustawić termin, poprosić o raporcie i wiele więcej. Należy również poinformować klienta, że zgłoszenie jest już na innym etapie.

KROK 5.
TWORZENIE RAPORTU

Po wykonaniu zgłoszenia odpowiedzialny pracownik tworzy raport o wyniku pracy. Następnie wysyła raport do Klienta w celu analizy i otrzymania informacji zwrotnej, a także zakończenia tego zadania.

analityka zgłoszeń

Diagram TEMATYCZNy

W analityce można zobaczyć, które tematy zgłoszeń były najczęstsze lub rzadkie, a także ich liczbę i procent.

Podsumowanie zgł.oszeń

Również w analityce możesz zobaczyć liczbę i listę wszystkich zgloszeń we wszystkich parametrach: temat, priorytet, status i inne.

WYNIKI WDROŻENIA 

Etapowa ORGANIZACJA PRZETWARZANIA zgłoszeń DLA PRACOWNIKA

AUTOMATYZACJA OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ (FORMULARZ CRM, e-mail I INNE)

Automatyzacja rutynowych zadań (WYPEŁNIANIE DANYCH, KART ZGŁOSZEŃ I TAK DALEJ)

AUTOMATYCZNE e-MAIL I RAPORTY DLA KLIENTA ZA POMOCĄ KILKU KLIKNIĘĆ

Prosta kontrola przychodzących  ZGŁOSZEŃ

SZKOLENIE PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z TEGO WDROŻENIA

Więcej historii klientów i przykładów wdrożeń czytaj na blogu!

Czytaj więcej

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!  

Nie bój się i nie odkładaj wdrożenia automatyzacji w swojej firmie. Z przyjemnością Ci w tym pomożemy.

CRM form will load here
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies