Bitrix24: obsługa zgłoszeń to proces, który umożliwia monitorowanie i interakcję z klientami. Każdy etap procesu pomaga zautomatyzować wszystkie działania związane z problemami lub potrzebami klientów.
Jak to działa?
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/f46/f46a8718b59b80cd145c5f1ae703387f/2022-11-02_161653_1x_1x.png)
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/bae/bae6382c023a6c9d7859a80e1f3c0678/2022-11-02_161953_1x_1x.png)
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/d9f/d9f5ebf95720360fdb2dbec278d3cf9b/2022-11-02_162136_1x_1x_1x.png)
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/536/536f4704c301dff126898268b9a1bf4f/_2022-11-03_172224_1x.png)
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/1b8/1b8d39b3a084b95feb76fd1107ce122a/2022-11-03_173017_1x_1x.png)
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/2c5/2c5233efc41a9ec1aa4a1139f8efc962/438036_1x.png)
analityka zgłoszeń
Diagram TEMATYCZNy
W analityce można zobaczyć, które tematy zgłoszeń były najczęstsze lub rzadkie, a także ich liczbę i procent.
Podsumowanie zgł.oszeń
Również w analityce możesz zobaczyć liczbę i listę wszystkich zgloszeń we wszystkich parametrach: temat, priorytet, status i inne.
WYNIKI WDROŻENIA
![](https://cdn.bitrix24.pl/b7652237/landing/574/5749ccbbaffd5f3521bb182e1707dc18/_.png)
CRM form will load here