PLANOWANIE WYJAZDÓW I SPOTKAŃ

Kalendarz Spotkań

W kalendarzu wyświetlane są wszystkie spotkania w ciągu dnia, tygodnia lub miesiąca dla każdego menedżera z osobna, ze szczegółami spotkania (czas, adres, klient itp.). Prosty interfejs pomaga szybko zidentyfikować wolne „okno”.

Dystrybucja praw dostępu

Rozdziel odpowiedzialność między swoich pracowników:
który pracownik ustala czas i umawia się na spotkanie, kto idzie na spotkanie z klientem, kto ma dostęp do podglądu wszystkich spotkań, aby kontrolować pracę całego działu.

klient wyświetlany na mapie

Menedżer sprzedaży może wyświetlać wszystkie adresy spotkań zaplanowanych na określony czas (na przykład na następny tydzień) w jego strefie. Zaznacz niezbędne punkty na mapie i uzyskaj link do trasy w nawigatorze.

Menedżer regionu

Dystrybucja regionu przyporządkowana poszczególnemu pracownikowi - obszar geograficzny odpowiedzialności, w którym można zaplanować spotkanie specjalnie dla każdego menedżera sprzedaży.

Jak to działa?

Zdefiniuj role pracowników w poszczególnym procesie biznesowym

Image Description

Telemarketer

Zidentyfikuj telemarketera (sekretarkę , asystenta), który komunikuje się z klientami przez telefon i umów się na spotkanie klient-sprzedawca.


 
Image Description

Kierownik Sprzedaży

Kierownik sprzedaży - pracownik, który ma osobiste spotkanie z klientem. Pracownik jest przypisany do określonego regionu.


 

Administrator

Administrator - pracownik kontrolujący pracę, ma możliwość podglądu całej listy spotkań oraz wprowadzania zmian.


 

Umówione spotkania

Wszyscy potencjalni klienci firmy to Leady w Bitrix24. Telemarketer dzwoni na wszystkie bieżące zamówenia i umawia osobiste spotkanie pomiędzy kierownikiem sprzedaży a klientem.
W Kalendarzu telemarketer wybiera datę i godzinę spotkania, wyznacza odpowiedzialnego managera, koncentrując się na regionie, za który jest odpowiedzialny i dyspozycyjności w wyznaczonym czasie. Zarezerwowane spotkanie jest odzwierciedlone w kalendarzu połączonym z Lead.

Telemarketer:

  • widzi wszystkie zaplanowane spotkania kierownika sprzedaży;
  • może umawiać spotkania bezpośrednio od konkretnego potencjalnego klienta.

Kalendarz MENEDŻERa Sprzedaży

Każdy menedżer sprzedaży widzi tylko swój własny kalendarz. Harmonogram może być wyświetlany przez 1 dzień, 4 dni, tydzień i miesiąc. Sprzedawca może wyświetlić dowolne pole od Leadu, które chce zobaczyć w kalendarzu (u góry pola wydarzenia), na przykład imię i nazwisko klienta lub adres spotkania.

Pracownik może samodzielnie zaznaczyć czas, w którym będzie niedostępny - ustal termin, w którym nie można umówić się na spotkanie (całodniowe lub godzinowe, jednorazowa lub wielokrotna).

Kliknięcie wydarzenia w kalendarzu powoduje wyświetlenie wszystkich danych spotkania.

MApa Spotkań

Menedżer może wyświetlić na mapie wszystkie miejsca spotkań, które zaplanował w określonym przedziale czasu.

Natychmiast po rozpoczęciu podróży może zaznaczyć punkty niezbędne do odwiedzenia i uzyskać link do trasy w nawigatorze.

Dodatkowo menedżer sprzedaży może zaznaczyć w ustawieniach Regiony odpowiedzialności - np. dzielnice, województwa, do których może udać się na spotkania z klientami.


Rola Administatora

Administrator jest osobą kontrolującą, więc nie ma prawa umawiać spotkań. Ma jednak dostęp do ich przeglądania i zmiany.
Specjalny filtr wyszukiwania pozwala szybko znaleźć spotkanie według różnych kryteriów (data, menedżer sprzedaży lub telemarketer, Lead, adres itp.).

Chcesz tego samego? Skontaktuj się z nami!

Nie wahaj się i nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Zawsze jest dobry czas na lepszą zmianę!

Zostaw kontakt

Z "kalendarzem spotkań"
będziesz w stanie:

UPROścić PLANOWANIA SPOTKAŃ Z KLIENTAMI oraz w JASNy sposób PRZYDZIelić ROLe MIĘDZY PRACOWNików
WYŚWIETLić WSZYSTKIE SPOTKANIA WYJŚCIOWE NA MAPIE I ​​STWoRZyć własną TRASĘ DO WYBRANYCH PUNKTÓW
PRZENIEŚ WSZYSTKIE SPOTKANIA DO WYGODNEGO INTERFEJSU KALENDARZA WSKAZUJĄCEGO DOSTĘPNOŚĆ MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY
Przypisać każdego MENEDŻERa sprzedaży do poszczególnego regionu. Dodatkowo każdy lead będzie przypisany do poszczególnego MENEDŻERa.

Masz do nas pytania? Skontaktuj się z nami!

CRM form will load here
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies