CRM DLA DOSTAWCY USŁUG

Przykład wdrożenia i zastosowania kompleksowego rozwiązania z automatyzacją procesów pracy

 (sprzedaż, połączenie, obsługa klienta, zbieranie danych analitycznych i więcej).


  • FUNKCJONALNY 

    ✔ Organizacja sprzedaży 
    ✔ Księgowość i obsługa klienta
    ✔ Panel klienta
    ✔ Wymieniaj informacje z zewnętrznymi systemami informatycznymi 
    ✔ Raporty i analizy

PANEL
KLIENTA

Organizacja paneli osobistego, gdzie klient będzie składał zamówienia, otrzymywał rachunki i kontaktował się z pomocą techniczną

AUTOMATYCZNE WYSTAWIENIA PERIODYCZNYCH FAKTUR

Akceptuj płatności i automatycznie wysyłaj faktury do klientów, śledź status płatności

NARZĘDZIA

WSPARCIA

Organizacja usługi wsparcia przy przetwarzaniu żądań klientów

ZARZĄDZANIE ZDARZENIAMI

Śledzenie statusu klienta i etapowanie w zależności od wydarzenia

Zamknij wszystkie zadania za pomocą jednego rozwiązania
ORGANIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY

Zorganizuj odbiór wniosków i zamówień ze wszystkich możliwych kanałów (strona internetowa, sieci społecznościowe i komunikatory, czaty, telefon) w jednym miejscu - CRM.

SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA

CRM zapisuje wszystkie informacje o kliencie, w tym historię komunikacji, a to pozwoli ci dokonywać odsprzedaży i sprzedaży krzyżowej, korzystać z biuletynów, rozpoznawać klienta przez telefon i wiele więcej.

WYMIANA DANYCH MIĘDZY SYSTEMAMI IT

Automatyzacja świadczenia usług, zmiana ich statusu, na przykład integracja sprzętu z usługą w chmurze, to twoja przewaga konkurencyjna i lojalność klientów.

WYDANIE USŁUG I AKCEPTACJA PŁATNOŚCI

Wystaw fakturę klientowi podczas zamawiania i wystaw usługę automatycznie natychmiast po dokonaniu płatności. Aktywuj, zawieszaj lub anuluj usługę w zależności od statusu płatności.

PRZETWARZANIE ODWOŁAŃ

(ORGANIZACJA WSPARCIA TECHNICZNEGO)

Klient z twojego konta osobistego będzie mógł skontaktować się z pomocą techniczną, a wszystkie połączenia będą rejestrowane w CRM, aby stworzyć pełny obraz klienta.

RAPORTY I ANALITYKA

Konta są importowane do CRM z systemu rozliczeniowego w celu późniejszej analizy. Umożliwia to tworzenie raportów dotyczących menedżerów (aktywność, wyniki sprzedaży i obroty) według rodzaju usługi lub produktu.

BLOK 1

SPRZEDAŻ USŁUG

Klient wpada na określony lejek sprzedaży w zależności od tego, jak złożył zamówienie: za pośrednictwem strony internetowej, formularza zwrotnego, sklepu, sieci społecznościowych, poczty, telefonu itp.

PRZETWARZANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienie pochodziło z formularza na stronie - Lead jest generowany.

Przed wejściem do systemu fakturowania takie zamówienia muszą zostać przetworzone - lejek sprzedaży (na przykład złożone, złożone produkty, takie jak usługa budowania struktury chmury i inne zamówienia wymagające dyskusji). 

Zamówienie przechodzi przez indywidualnie skonfigurowany lejek sprzedaży, na przykład wezwanie do wyjaśnienia szczegółów - wezwanie do konfirmacji ze specjalistą technicznym - przygotowanie i wysłanie oferty handlowej - (wyjaśnienie zmiany zamówienia) - fakturowanie. 

Proces jest możliwie najbardziej zautomatyzowany dzięki wykorzystaniu automatyzacji. Zobacz jak to wygląda. 

WYDAWANIE USŁUG

Nowe zamówienie przez koszyk generuje deal w Bitrix24 (lub deal w Bitrix24 jest konwertowana z Leada i tworzy nowe zamówienie w fakturowaniu). 

Po zapłaceniu faktury usługa jest aktywowana. Jakie procesy będą towarzyszyć, decydujesz (na przykład powiadomienie e-mail, wdrożenie w chmurze, wysłanie wiadomości z danymi dostępowymi itp.). 

Etapy aktywacji i dostarczania usługi są realizowane za pomocą szablonów zadań lub w oparciu o proces biznesowy w Bitrix24. 

Integracja z systemami zewnętrznymi w celu automatyzacji świadczenia usług opiera się na możliwościach interface API Bitrix24. Za pośrednictwem interface API wszelkie informacje są pobierane na klienta lub zamówienie usługi zewnętrznej i odwrotnie. 

BLOK 2

OBSŁUGA KLIENTA

Wszystkie informacje o kliencie i zamówieniach znajdują się w Bitrix24, co oznacza, że możesz połączyć wszystkie funkcje CRM i, co najważniejsze, zautomatyzować system obsługi posprzedażnej.

Wiadomości wydarzeń

Wysyłaj mailingi na różne wydarzenia (promocje, oferty specjalne, gratulacje, powiadomienia itp.) Bezpośrednio z Bitrix24 na segmentowanej bazie klientów. Przeprowadzaj ankiety i ankiety wśród klientów. Wysyłaj masowe wiadomości e-mail, wiadomości SMS, wiadomości w komunikatorach internetowych.

 

Automatyczne akcje zdarzeń

Przeanalizuj klienta i jego aktywność (całkowity zysk, opłacenie faktur, grupę usług, odwołania) i przypisz automatyczne zdarzenia do zdarzeń. Na przykład opóźnienie w płatności faktury o więcej niż X dni rozpocznie się w ostatecznym dniu procesu wyjaśniania, naliczania odsetek lub usuwania usługi.

 

Integracja telefonii IP

Żadne połączenie z klientem nie zostanie pominięte. Podczas integracji z telefonią Bitrix24 rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące, rozpoznaje połączenia od już znanych kontaktów (nawet przed rozpoczęciem rozmowy dowiesz się, kto dzwoni!) i zapisuje rozmowy na kartach klienta.

 

Proces przetwarzania odwołań klientów jest zorganizowany zgodnie z różnymi scenariuszami, biorąc pod uwagę grupę klienta, rodzaj usługi, charakter leczenia i inne kryteria. 
Dla każdego zdarzenia w systemie możesz skonfigurować akcję automatyczną lub cały proces biznesowy. 

BLOK 3

RAPORTY I ANALITYKA

Synchronizacja danych (faktur, płatności itp.) Między systemami umożliwia tworzenie kompletnych raportów na temat produktów i usług, wydajności menedżerów, a także wykonywanie prognoz obliczeniowych.

BLOK 4

CO JESZCZE WAŻNE?




panel klienta

Teraz kontakt z firmą klienta jest jeszcze łatwiejszy i wygodniejszy.
Klient może wyświetlać swoje zamówienia i dodawać nowe, otrzymywać faktury i śledzić ich status, tworzyć prośby o wsparcie i komunikować się ze specjalistami, przeglądać najnowsze wiadomości i otrzymywać wiadomości e-mail bezpośrednio z panela klienta.






Wystawienia faktury z Bitrix24

Menedżer może wystawić fakturę klientowi bezpośrednio z CRM, a on zostanie natychmiast wysłany na osobiste panel użytkownika.


Ocena klienta

Bitrix24 zachowuje całą historię interakcji z klientem, co pozwala na ocenę klientów w celu uproszczenia pracy menedżerów. Klienci dzielą się na grupy według różnych kryteriów: liczba wniosków o wsparcie, okres świadczenia usługi, kwota zapłaconych faktur itp.

Dość słów, pokaż mi, jak to działa! Pozostaw prośbę o prezentację produktu i oceń działanie rozwiązania w działaniu.

Okresowe
fakturowanie




Recepcja
płatności



Przetwarzanie odwołania
na wsparcie



Ocena klienta

Automatyzacja sprzedaży

Marketing CRM


Czytaj też:

ZAINTERESOWANY ROZWIĄZANIEM?

MOŻEMY OMÓWIĆ TWÓJ PROJEKT! 

Tu załadowany zostanie formularz CRM

Doświadczenie ekspertów

PONAD 16 LAT NA RYNKU 


Wsparcie

24/7 

Złoty partner

BITRIX24
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies