CO ZAWIERA USŁUGA CRM START?
Pozyskuj klientów z poczty, sieci społecznościowych, telefonu i innych kanałów komunikacji
Zorganizuj interakcję pracowników z klientami Twojej firmy
Kontroluj jakość działań i analizuj raporty sprzedażowe
BITRIX24: CRM start obejmuje:
SZKOLENIE WŁAŚCICIELA LUB KIEROWNIKÓW | lekcji ze specjalistą | |
ANALIZA PRZED PROJEKTEM | spotkania zespecjalistą | |
KONFIGURACJA CRM (BRAK AUTOMATYZACJI) | konfiguracja lejków, pół, uprawnień | |
KONFIGURACJA CENTRUM KONTAKTOWEGO | telefonia + kanały komunikacji | |
GRUPOWE SZKOLENIE PRACOWNIKÓW | lekcji dła pracowników | |
KONSULTACJI PO ROZPOCZĘCIU PROJEKTU | przez cały rok |
Szkolenie właściciela lub KIerowników
Portal korporacyjny + Task Manager
Wprowadzenie do ekosystemu Bitrix24. Demonstracja możliwości i funkcjonalności. Szkolenie Task Managera w zakresie organizacji współpracy nad projektem w celu wykonania zadań dokładnie i na czas. Menedżer zadań pomoże menedżerowi kompetentnie rozłożyć obciążenie, stworzyć plan pracy i monitorować pracę na każdym etapie.
Zarządzanie projektami + kalendarz własny i firmowy
Szkolenie z zarządzania projektami w Bitrix24 - stosowane w celu osiągnięcia określonych celów poszczególnych projektów. Szkolenie korzystania z kalendarza wydarzeń w Bitrix24 - narzędzie do planowania spraw i wydarzeń.
CRM + FIRMY + BAZA KONTAKTÓW
Szkolenie z obsługi lejków leadów i sprzedaży w CRM Bitrix24. Szkolenie w zakresie korzystania z bazy klientów Bitrix24-informacje o klientach: kontakty, dane osobowe, historia połączeń, powiązania i wiele więcej.
reguly + WYzwałaczE + raporty
Demonstracja możliwości dodatkowej konfiguracji robotów i wyzwalaczy, aby jak najlepiej wykorzystać CRM Bitrix24. Szkolenie w zakresie generowania i śledzenia raportów w Bitrix24. Demonstracja możliwosći i szkolenie w zakresie wykorzystania procesów biznesowych za pomocą którego symulowane są procesy operacyjne, wspierające i zarządzające.
Centrum Kontaktowe
Szkolenie w zakresie korzystania z centrum kontaktowego, które integruje kanały komunikacji z klientami w CRM: Telefon, E-mail, czat na stronie, Viber, Telegram, WhatsApp i inne.
Konfiguracja CRM
(brak automatyzacji):
podstawowa konfiguracja portalu
konfigurowanie pól: Lead, Contact, Company, Deal
konfigurowanie leika "Leady"
konfiguracja lejka "Pierwsza sprzedaż"
konfigurowanie ról i praw dostępu w CRM
KONFIGURACJA CENTRUM KONTAKTOWEGO:
podłączanie telefonii w chmurze Zadarma
integracja poczty
konfiguracja linii OTWARTYCH (WHATSAPP, Viber, Telegram, Facebook messenger)
konfiguracja Bramki SMS
konfigurowanie ról i uprawnień w Centrum kontaktowe
GRUPOWE SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
(DO 5 OSÓB)
✓ Lekcja 1: Portal korporacyjny, Task Manager
✓ Lekcja 2: Zarządzanie projektami, kalendarz własny i firmy
✓ Lekcja 3: CRM, baza kontaktów i kontrahentów
✓ Lekcja 4: Wyzwalacze i roboty. Raporty.
✓ Lekcja 5: Centrum Kontaktowe
KONSULTACJi po rozpoczęciu projektu:
Prowadzimy grupę roboczą z zespołem sprzedaży
Organizujemy specjalną grupę roboczą, w której menedżery mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania, a także uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych.
Sprawdzamy poprawność CRM zgodnie z zatwierdzonym modelem
Sprawdzamy wszystkie ustawienia, a także prawidłowe działanie CRM.
Analizujemy błędy pracy w CRM, odpowiadamy na pytania
Jesteśmy z Tobą zawsze w kontakcie! W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Bitrix24 zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.
Doradzamy pracownikom, którzy przeszli u nas szkolenie
Zawsze chętnie pomożemy Twoim pracownikom i prześlemy ponownie instrukcje dotyczące korzystania z narzędzi Bitrix24.
Analizujemy standardowe raporty Bitrix24 i aktualizujemy raportowania firmy
Pomożemy Ci nauczyć się wykorzystywać raport sprzedażowy w pracy (Wygrane deale; Deale według kontaktów; Deale według firm; Deale według przedstawicieli handlowych; Oczekiwana sprzedaż; Deale zaległe; Deale według etapu; Sprzedaży produktów; Manager działań).
JAK TO DZIAŁA?
Zostaw zamówienie
Zostaw wniosek na stronie lub skontaktuj się z nami w dowolny sposób.
Umówimy się z Tobą na spotkanie konsultacyjne i omówimy wszystkie szczegóły.
Konfigurujemy portal
Po podpisaniu umowy przystępujemy do skonfigurowania portalu zgodnie z opisanymi powyżej punktami.
Wspieramy Cię
Po przekazaniu spersonalizowanego CRM i przeszkoleniu Twoich pracowników pozostajemy w stałym kontakcie!
DLA KOGO JEST TO ROZWIĄZANIE?
masz Bitrix24 i (lub) nie wiesz jak zacząć na nim pracować
próbowałeś samodzielnie skonfigurować CRM, ale to nie zadziałało
chcesz jak najszybciej zacząć sprzedawać więcej z CRM
nie chcesz tracić czasu na długie studiowanie
chcesz uruchamiać procesy szybko
Pakiet "Bitrix24: CRM start" został specjalnie zaprojektowany
dla małych i średnich firm.
A ustawienia CRM są odpowiednie dla większości działów sprzedaży.
CO OTRZYMASZ Z "CRM start"?
F.A.Q.
Jaki jest czas realizacji tego pakietu usług?
Na pierwszym spotkaniu ustalany jest harmonogram prac. Przewidujemy, że wszystkie ustawienia potrwają około 5-6 tygodni i będziemy potrzebować 3-5 spotkań.W dużej mierze zależy to od zaangażowania klienta w ten proces.
Jak będzie wyglądać opieka & wsparcie posprzedażowa?
Wsparcie będzie bezpłatne przez cały okres trwania Twojej subskrypcji.
Można wysłać nam pytania (emaily) lub przyjść na spotkanie online.
Dostępne są również spotkania indywidualne, godziny do ustalenia.
Jeśli utrzymanie systemu oraz modyfikacji są po naszej stronie to w tym kontekście proponujemy podejście oparte na metodzie SPRINT.
Jak przebiega szkolenie?
Dostępne są trzy formaty szkoleń:
1. Indywidualnie.
Wystarczy przesłać nam listę pytań, a my przygotujemy i przeprowadzimy sesję online z Tobą lub Twoimi pracownikami.
2. Ogólnie dostępne webinaria.
Co tydzień w formacie pytanie-odpowiedź. Rejestracja odbywa się tutaj - https://webinar.support.pl
3. Tematy ogólne (podstawy CRM, zadania i inne)
Szkolenia odbywają się Online na dowolne tematy, które Państwo interesują.
Sesje mogą być nagrywane.
Szkolenia są w tej samej cenie, bez dodatkowych opłat.
Kiedy mogę zamówić szkolenie Bitrix24?
Szkolenie można zamówić w dowolnym momencie okresu subskrypcji.