Przykład konfiguracji Bitrix24

Rezerwacja zasobów
na mapie

Umawiaj spotkania, rezerwuj zasoby bezpośrednio na mapie. Wizualizacja obszaru odpowiedzialności managerów, obszaru realizacji zamówień i wyjazdów. Wybór najodpowiedniejszego zasobu na podstawie lokalizacji klienta.

KLIENCI i OBIEKTY NA MAPIE

Wszystkie adresy klientów i obiektów na interaktywnej mapie Google, bezpośrednio w CRM.

Rezerwacja zasobów

Szybka rezerwacja czasu i zasobów w profilu podmiotu, wygodna wizualizacja na mapie.

FILTR specjalistów I KLIENTÓW,
Wyszukiwanie w określonym promieniu

Sortowanie i wyświetlanie adresów, jak i specjalistów na mapie

Jak otrzymać bezpłatną subskrypcję tej aplikacji?

Przykład konfiguracji Bitrix24

łatwa i szybka rezerwacja

Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie.

ZASOBY W BITRIX24 - KONKRETNY MENEDŻER TWOICH KLIENTÓW

Pracownik posiada własny adres, z którego najczęściej realizuje wyjazdy, a także kalendarz pracy z dostępnymi przedziałami czasowymi, z których klient może wybrać dogodny dla siebie termin usługi – zarezerwować czas pracy pracownika.

WYBÓR MANAGERA NA PODSTAWIE GEOLOKALIZACJI deal (KONTAKT, FIRMA, ITP.)

Teraz możesz łatwo zobaczyć na mapie, które rezerwacje znajdują się w promieniu obszaru odpowiedzialności managera i wybrać odpowiedniego pracownika na podstawie jego bliskości do lokalizacji klienta.

ZAAWANSOWANY FILTR

Sortuj i pokazuj menedżerów, klientów i wszelkie inne obiekty na mapie za pomocą filtra według dowolnych pól z Twojego CRM.


JAK TO DZIAŁA TERAZ?




KLIENT WYPEŁNIA FORMULARZ,
W KTÓRYM REZERWUJE WYMAGANY TERMIN WYKONANIA USŁUGI.




INFORMACJE O deal ZNAJDUJĄ SIĘ NA MAPIE - ADRES KLIENTA, GODZINA REZERWACJI ITP. (WEDŁUG TWOJEGO WYBORU)



DALSZE MOŻESZ DYSTRYBUOWAĆ dealy PRZEZ MENEDŻERÓW:

  • Włącz wyświetlanie ofert na mapie.
  • Kliknij przycisk Filtruj, wybierz menedżerów, dodaj wartości pól i określ promień jego obszaru odpowiedzialności, który chcesz wyświetlić na mapie.
  • Następnie w filtrze, który otworzy się poniżej, wybierz typ pola „Rezerwacja” i wybierz Zasoby, które chcesz wyświetlić. Tutaj możesz również filtrować zasoby według daty i godziny rezerwacji.




LUB ZIDENTYFIKUJ KONKRETNy deal DLA NIEZBĘDNEGO MENEDŻERA:

Aby wyświetlić konkretną ofertę z rezerwacją i przepisać ją do menedżera, w pierwszej części filtra (w której ustawiany jest promień) możesz użyć pola „Nazwa” i wpisać nazwę Deal.
Zastosuj filtr. Zobaczysz punkt wybranego Deal i promienie odpowiedzialności menedżerów, a także będziesz mógł wizualnie określić, która osoba odpowiedzialna jest lepsza do przypisania tej rezerwacji.

Gotowe!
Menedżer przyjął klienta,
który geograficznie znajduje się w obszarze jego odpowiedzialności.

CO DALEJ?

PLANOWANIE TRASY

Tutaj na mapie możesz wybrać punkty, które chcesz odwiedzić i utworzyć trasę wzdłuż nich. Zaproponowana zostanie Ci najbardziej optymalna ścieżka, zostanie utworzone zadanie z listą kontrolną dla osoby odpowiedzialnej, będziesz też mógł osobno pobrać plik z adresami i informacjami o obiektach oraz otrzymać plik mapy do wykorzystania na zewnątrz z CRM!
Wszystkie trasy zostaną zapisane na mapie, a manager będzie mógł dokonać meldunków zaraz po wizycie w obiekcie.

DOWOLNY Twój SCENARIUSZ!

Dostosujemy automatyzację do każdego scenariusza biznesowego i przepływu pracy!

WYPRÓBUJ DEMO Z NASZYM WSPARCIEM

Wypróbuj pełną funkcjonalność rozwiązania i zaufaj nam we wszystkich technicznych momentach - zainstalujemy wersję demo na Twoim Bitrix24.

Upewnij się, że Mapy odpowiadają Twoim potrzebom -
zostaw zamówienie na wersję demo.

Zamów DEMO

WYNIKI

Wszystkie obiekty CRM są wizualizowane na mapie, w tym specjaliści i adresy.
Zdjęcie specjalistów dodane do obiektów na mapie, aby usprawnić wyszukiwanie.
Parametry wyszukiwania obiektów są ustalane na mapie według różnych kryteriów.
Wyszukiwanie obiektów w określonym promieniu za pomocą zaawansowanego filtru

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Nie trać czasu oraz nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Chętnie Ci pomożemy!

Zostaw kontakt

DOSTOSOWANIE I MODYFIKACJA aplikacji DLA TWOJEJ FIRMY

Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.

Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.

WŚRÓD MOŻLIWYCH ZMIAN:

✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych.

Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji.

Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne).

Integracja z innymi systemami. 

Dostosowanie projektu aplikacji.

Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.

CZY MASZ JESZCZE PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

CRM form will load here
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies