KLIENCI i OBIEKTY NA MAPIE
Wszystkie adresy klientów i obiektów na interaktywnej mapie Google, bezpośrednio w CRM.
Umawiaj spotkania, rezerwuj zasoby bezpośrednio na mapie. Wizualizacja obszaru odpowiedzialności managerów, obszaru realizacji zamówień i wyjazdów. Wybór najodpowiedniejszego zasobu na podstawie lokalizacji klienta.
Wszystkie adresy klientów i obiektów na interaktywnej mapie Google, bezpośrednio w CRM.
Szybka rezerwacja czasu i zasobów w profilu podmiotu, wygodna wizualizacja na mapie.
Sortowanie i wyświetlanie adresów, jak i specjalistów na mapie
Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie.
Pracownik posiada własny adres, z którego najczęściej realizuje wyjazdy, a także kalendarz pracy z dostępnymi przedziałami czasowymi, z których klient może wybrać dogodny dla siebie termin usługi – zarezerwować czas pracy pracownika.
Teraz możesz łatwo zobaczyć na mapie, które rezerwacje znajdują się w promieniu obszaru odpowiedzialności managera i wybrać odpowiedniego pracownika na podstawie jego bliskości do lokalizacji klienta.
Sortuj i pokazuj menedżerów, klientów i wszelkie inne obiekty na mapie za pomocą filtra według dowolnych pól z Twojego CRM.
Gotowe!
Menedżer przyjął klienta,
który geograficznie znajduje się w obszarze jego odpowiedzialności.
Tutaj na mapie możesz wybrać punkty, które chcesz odwiedzić i utworzyć trasę wzdłuż nich. Zaproponowana zostanie Ci najbardziej optymalna ścieżka, zostanie utworzone zadanie z listą kontrolną dla osoby odpowiedzialnej, będziesz też mógł osobno pobrać plik z adresami i informacjami o obiektach oraz otrzymać plik mapy do wykorzystania na zewnątrz z CRM!
Wszystkie trasy zostaną zapisane na mapie, a manager będzie mógł dokonać meldunków zaraz po wizycie w obiekcie.
Dostosujemy automatyzację do każdego scenariusza biznesowego i przepływu pracy!
Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.
Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.
✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych.
✓ Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji.
✓ Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne).
✓ Integracja z innymi systemami.
✓ Dostosowanie projektu aplikacji.
✓ Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.