konfiguracjadla branży
Rozwiązanie stworzone i zostało już wypróbowane przez prawdziwe firmy
szybkę wdrożenie
CRM skonfigurowany za 15 minut
szybka automatyzacja procesów
Niezbędne automatyczne działania są już wbudowane w rozwiązanie
wsparcie specjalisty
W razie pytań zawsze chętnie doradzimy
CO TO JEST?
Gotowe rozwiązanie to zestaw specjalnych ustawień CRM, które wgrywamy do portalu Bitrix24.
Nie musisz samodzielnie przeprowadzać konfiguracji, otrzymasz gotowy zautomatyzowany system w 15 minut!
Gotowe rozwiązanie dla fotowoltaiki pozwoli Ci szybko i skutecznie zautomatyzować standardowe procesy biznesowe Twojej firmy.
KONFIGURACJA PRACY Z lead, POTENCJALNYMI KLIENTAMI, KONTAKTAMI
Gotowe etapy przetwarzania potencjalnych Leadów od otrzymania wniosku do podpisania Umowy.
AUTOMATYZACJA PROCESU SPRZEDAŻY
Indywidualny lejek sprzedaży z narzędziami automatyzacji na każdym etapie Deala.
AUTOMATYZACJA PROCESU INSTALACJI
Skonfigurowany etapowy proces realizacji z zadaniami kontrolnymi, przypomnieniami i innymi automatycznymi działaniami.
Uzyskaj konfiguracje
Po dokonaniu płatności otrzymasz plik archiwum z gotowymi konfiguracjami
Zainstaluj w swoim CRM
Prześlemy archiwum do CRM Bitrix24 - zajmie to nie więcej niż 15 minut!
Korzystaj z skonfigurowanego systemu!
Wszystkie przygotowane ustawienia zostały dostosowane do Twojego portalu i teraz działają w Twoim CRM!
Skonfigurowane pola w formularzach Leadów/Dealów
Skonfigurowane wymagane pola do wypełnienia przez menedżera
Automatyczne zadania i przypomnienia
Automatyczna konwersja Leadów
Gotowe etapy przetwarzania Leadów / Dealów
Dwa dostosowane lejki do Sprzedaży i Realizacji
System kontroluje menedżera, przypominając i podpowiadając mu kolejność działań
Automatyczne zadanie
na etapie
"TELEFON / UMÓWIENIE SPOTKANIA"
Automatyczne zadanie
na etapie
"POTWIERDZONO SPOTKANIE"
Jeżeli Lead został zamknięty jako zrealizowany, konwertuje się w Deal i trafia do lejka Sprzedaż.
W Dealach skonfigurowane również pola wymagane, wypełnienie tych pól-pozwala to na terminowe wprowadzenie niezbędnych informacji o kliencie.Zmniejsza ryzyko, że menedżer zapomni lub przegapi wprowadzanie danych do systemu.
Automatyczne zadanie
na etapie
"OFERTOWANIE"
Automatyczne zadanie
na etapie
"OFERTA ZAAKCEPTOWANA"
Automatyczne zadanie
na etapie
"UMOWA NA PODPISANIU"
Automatyczne zadanie na etapie "ZAMÓWIENIE ELEMENTÓW"
AUTOMATYCZNE ZADANIE NA ETAPIE "ZAMÓWIENIE ELEMENTÓW"
AUTOMATYCZNE ZADANIE NA ETAPIE "DOSTAWA ELEMENTÓW"
DOSTAWA ELEMENTÓW
Automatyczne zadanie
na etapie
"REALIZACJA"
Powiadomienie o zakończeniu instalacji
Automatyczne zadanie
na etapie
"KONTROLA"
W lejku Sprzedaż po otrzymaniu przez handlowca powiadomienia o wykonaniu pracy
następuje automatyczna zmiana etapu „Rozpoczęte prace” na etap „Po montażu”.
AUTOMATYCZNE ZADANIE NA ETAPIE
"PO MONTAŻU"
AUTOMATYCZNE ZADANIE
NA ETAPIE
"ROZLICZENIE"
AUTOMATYCZNE ZADANIE
NA ETAPIE
"ROZLICZENIE"
Po wykonaniu zadania handlowiec przesuwa Deal
do etapu Zrealizowany albo Stracony (w razie straconego Deala wypełnia pole wymagane „Powód odmowy”).
Zostaw zamówienie i otrzymaj bonusy
Na wdrożenie Twojego CRM!
W cenie subskrypcji lub licencji