PARTNERZY, DEALERZY, KLIENCI NA MAPIE W CRM
Wszystkie kontakty, firmy i deal'e ze wskazanymi adresami są pokazane na mapie.
Wizualizacja kontrahentów na mapie z funkcjami planowania tras i wyznaczania odpowiedzialnych menedżerów dla poszczególnych regionów.
Wszystkie kontakty, firmy i deal'e ze wskazanymi adresami są pokazane na mapie.
Uprość planowanie tras, wizyt partnerów.
Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za określony obszar geograficzny, powiat
Monitoring lokalizacji, logistyka, planowanie strategiczne
Klient: duża firma z siecią dealerską, w której klientami naszego klienta są dealerzy.
Dziedzina działalności klienta i zadanie: Specyfika działalności klienta polega na częstych wizytach i spotkaniach biznesowych u jego partnerów (dealerów). Głównym zadaniem sprawy było uproszczenie procesu planowania takich wizyt za pomocą Google Maps zintegrowanych z Bitrix24.CRM, a także wizualizacja wszystkich partnerów na mapie w celu analizy i monitorowania sytuacji.
Problemy, z którymi zmagał się nasz klient:
1. Brak jednego wygodnego wyświetlania wszystkich klientów - tylko 1 klient na mapie.
2. Nie ma wygodnego paska wyszukiwania i filtra klientów zlokalizowanych w tej samej dzielnicy, regionie.
3. Niemożliwe jest zaplanowanie i dotarcie do kilku klientów jednocześnie.
4. Brak możliwości zobaczenia na mapie obszaru odpowiedzialnego menedżera - tylko w formie listy.
5. Trudno jest wizualnie ocenić zasięg sieci dealerskiej, gęstość dystrybucji partnerów.
Modernizacja funkcjonalności Bitrix24 - stworzenie aplikacji „Maps Mobile”
Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie
Wszystkie kontakty, firmy, oferty i potencjalni klienci z adresami są odzwierciedlone na mapie.
W aplikacji można grupować klientów według miasta, regionu lub kraju, wyszukiwać klientów według określonego etapu transakcji lub potencjalnego klienta (na przykład „praca na dysku” lub „rejestracja umowy”), wyświetlać osobno klientów, partnerów, konkurentów i inne grupy kontaktów.
Oprócz wyświetlania punktów na mapie, możesz je łączyć i budować trasy, a także obliczać odległość całej podróży.
Jako menedżer klienta, mam zamiar się z nim spotkać. Jak mogę się do tego przygotować korzystając z CRM bez opuszczania karty Profilu kontaktu?
Za pomocą aplikacji możesz wizualizować lokalizację obiektów w dowolnym miejscu na świecie na podstawie danych CRM. Jako właściciel możesz:
Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.
Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.
✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych;
✓ Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji;
✓ Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne);
✓ Integracja z innymi systemami;
✓ Dostosowanie projektu aplikacji;
✓ Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.