Przykład konfiguracji Bitrix24

SIEĆ DEALERÓW, MAPA PARTNERÓW I KLIENTÓW, OBszar odpowiedzialności

Wizualizacja kontrahentów na mapie z funkcjami planowania tras i wyznaczania odpowiedzialnych menedżerów dla poszczególnych regionów.

PARTNERZY, DEALERZY, KLIENCI NA MAPIE W CRM

Wszystkie kontakty, firmy i deal'e ze wskazanymi adresami są pokazane na mapie.

SZYBKIE PLANOWANIE TRAS NA SPOTKANIA KLIENTÓW I PARTNERÓW

Uprość planowanie tras, wizyt partnerów.

WYznacz menedżera Odpowiedzialnego za dany obszar

Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za określony obszar geograficzny, powiat

WIZUALIZACJA OBIEKTÓW CRM

Monitoring lokalizacji, logistyka, planowanie strategiczne

DANE WEJŚCIOWE:

Klient: duża firma z siecią dealerską, w której klientami naszego klienta są dealerzy.

Dziedzina działalności klienta i zadanie: Specyfika działalności klienta polega na częstych wizytach i spotkaniach biznesowych u jego partnerów (dealerów). Głównym zadaniem sprawy było uproszczenie procesu planowania takich wizyt za pomocą Google Maps zintegrowanych z Bitrix24.CRM, a także wizualizacja wszystkich partnerów na mapie w celu analizy i monitorowania sytuacji.

 Problemy, z którymi zmagał się nasz klient:
1. Brak jednego wygodnego wyświetlania wszystkich klientów - tylko 1 klient na mapie.
2. Nie ma wygodnego paska wyszukiwania i filtra klientów zlokalizowanych w tej samej dzielnicy, regionie.
3. Niemożliwe jest zaplanowanie i dotarcie do kilku klientów jednocześnie.
4. Brak możliwości zobaczenia na mapie obszaru odpowiedzialnego menedżera - tylko w formie listy. 
5. Trudno jest wizualnie ocenić zasięg sieci dealerskiej, gęstość dystrybucji partnerów.

ROZWIĄZANIE:

Modernizacja funkcjonalności Bitrix24 - stworzenie aplikacji „Maps Mobile”

Przykład konfiguracji Bitrix24

JAK TO DZIAŁA TERAZ?

Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności w aplikacji „Maps Mobile”, łącząc narzędzia CRM z możliwościami Google Maps w jednym interfejsie

NOWY SPOSÓB WYŚWIETLANIA OBIEKTÓW

Wszystkie kontakty, firmy, oferty i potencjalni klienci z adresami są odzwierciedlone na mapie.

FILTROWANIE OBIEKTÓW WEDŁUG RÓŻNYCH KRYTERIÓW

W aplikacji można grupować klientów według miasta, regionu lub kraju, wyszukiwać klientów według określonego etapu transakcji lub potencjalnego klienta (na przykład „praca na dysku” lub „rejestracja umowy”), wyświetlać osobno klientów, partnerów, konkurentów i inne grupy kontaktów.

PROSTA I SZYBKA BUDOWA DROGI

Oprócz wyświetlania punktów na mapie, możesz je łączyć i budować trasy, a także obliczać odległość całej podróży.

Możesz dostać tę aplikację GRATIS!


WBUDOWANY W PROFILE PODMIOTÓW CRM

Do aplikacji możesz przejść od razu z karty profilu dowolnego podmiotu CRM - Deal, Company, Contact. Jeśli wybrana jest konkretna firma, waga automatycznie powiększa mapę do punktu adresu firmy i podświetla ją na zielono, po czym zostanie automatycznie uwzględniona na liście tras.

WSZYSTKIE OBIEKTY NA MAPIE

Dodatkowo na mapie widoczne są czerwone punkty - są to adresy obiektów, które są wybierane przez filtr. Między innymi mogą to być wszystkie firmy (domyślnie), kontakty, umowy lub leady na określonym etapie. Możesz również wyszukiwać przedmioty według przynależności do określonej grupy, na przykład nabywców detalicznych i hurtowych itp. 

 Powiększ mapę, aby zobaczyć cały obszar klientów i partnerów.


PLANOWANIE TRASY

Aby zaplanować trasę dla kilku punktów, wystarczy je kliknąć- zmienią kolor na zielony, co oznacza, że zostaną dodane do ogólnej trasy.

Klikając w ikonę listy, trafiamy na krótką listę punktów wizyt z nazwą Firm lub Kontaktów, linkami do ich kart w CRM. Specjalne strzałki po prawej stronie pomagają przesuwać punkty i zmieniać kolejność odwiedzin. Podana jest również ogólna trasa podróży.

PLAN TRASY W NOWYM ZADANIU

Klikamy na przycisk „Trasa” i na mapie wyświetla się plan podróży z przebiegiem i czasem podróży. Na tym etapie można zmienić punkt początkowy: możesz wybrać adres firmy, swoją lokalizację lub wpisać dowolny adres. Czas rozpocząć podróż! 

Chcesz zapisać trasę? Nic prostszego, przede wszystkim ustaw zadanie, w którym wskażesz osobę odpowiedzialną, otrzymaj wykonane zadanie z listą kontrolną wszystkich punktów do odwiedzenia, linkami do Firm w CRM oraz gotową trasą w Google Maps.


MENEDŻEROWIE REGIONALNI

Firma ma kilku kierowników regionalnych, którym przydzielono określone obszary, tj. że wszyscy dealerzy zlokalizowani w określonym regionie są pod kontrolą swojego regionalnego kierownika. 

 Na mapach można wizualizować granice regionów ze wskazaniem każdego dealera, a także filtrować i wyświetlać obszary na mapie przez określonego regionalnego menedżera.

WYPRÓBUJ DEMO Z NASZYM WSPARCIEM

Wypróbuj pełną funkcjonalność rozwiązania i zaufaj nam we wszystkich technicznych momentach - zainstalujemy wersję demo na Twoim Bitrix24.

Upewnij się, że Mapy odpowiadają Twoim potrzebom -
zostaw zamówienie na wersję demo.

Zamów DEMO

WYNIKI

Obiekty CRM są wyświetlane jako etykiety na mapie - Leady, Dealy, Kontakty, Firmy
Praca pracowników terenowych była skoordynowana i zautomatyzowana
Możliwość ustawienia różnych kryteriów wyszukiwania obiektów na mapie.
Optymalne budowanie trasy w jednym lub kilku punktach na mapie ze wskazaniem odległości
Funkcja ustawiania zadania wraz z linkiem do trasy, checklisty punktów wizyt
Wizualizacja pokrycia rynku do późniejszej analizy i planowania
Każde zadanie przypisane do poszczególnej osoby.
Zamów demo

Rozwiązanie nadaje się również do:

firm, w których odbywa się wiele prywatnych spotkań z klientami poza siedzibą firmy

Sieci partnerów lub dystrybutorów

Firm budowlanych, właścicieli nieruchomości

Usług

Współpracy z pracownikami terenowymi, przedstawicielami handlowymi

działalności związanej  z naprawami, pomiarami, dostawami, wyjazdami

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Nie trać czasu oraz nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Chętnie Ci pomożemy!

Zostaw kontakty

Więcej informacji o scenariuszach rozwiązania „Maps Mobile”:

DOSTOSOWANIE I MODYFIKACJA aplikacji DLA TWOJEJ FIRMY

Każda z naszych aplikacji jest elastycznym rozwiązaniem, które można wykorzystać zarówno w standardowej funkcjonalności, jak i dostosowując ją do celów biznesowych.

Oferujemy nasze usługi optymalizacji aplikacji pod kątem wymagań, celów i zadań Twojej firmy.

WŚRÓD MOŻLIWYCH ZMIAN:

✓ Ustawianie pól i dodawanie pól danych; 

Stworzenie niezbędnych etapów lub procesu biznesowego, który działa na podstawie aplikacji; 

Dostosowanie językowe i krajowe (geograficzne); 

Integracja z innymi systemami; 

Dostosowanie projektu aplikacji; 

Wszelkie zmiany w logice aplikacji i wiele innych.

CZY SĄ JESZCZE PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Tu załadowany zostanie formularz CRM
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies