Automatyczne generowanie dokumentów z szablonu
Przechowywanie danych klienta już po pierwszym spotkaniu
Szybka realizacja zamówień
- Nie ma kontroli nad etapem Dealu (realizacją zamówienia), stanem komunikacji z klientem.
- Każdy etap złożonego procesu jest wprowadzany ręcznie, przez co czasem występują błędy np. kierownik może pominąć (zapomnieć) ważny etap realizacji zamówienia. Skutkuje to naruszeniem integralność i „płynność” procesu.
- Wprowadzenie informacji do Bitrix24 zajmuje zbyt dużo czasu, niezależnie, czy jest to szkic dokumentu, komentarz, dane klienta lub projektu, czy też generowanie zadań.
- Istnieje tylko częściowa automatyzacja generowania dokumentów - niektóre pola trzeba wypełnić ręcznie. Nie ma jednego szablonu do przechowywania informacji o wynikach spotkań.
- Niektóre dane są wypełniane i przechowywane w Excelu, a nie w głównym systemie do pracy - Bitrix24. Jest to niewygodne i nieskuteczne.
Tasks
Automatyczne generowanie Lead'a
Zautomatyzowanie sprzedaży złożonego produktu o strukturze wielokomponentowej
Zautomatyzowanie tworzenia różnych dokumentów
Automatyczne tworzenie zadań z szablonu
Wyniki
bitrix24 case study
Jak to funkcjonuje teraz?
BITRIX24 CASE STUDY
Szybka realizacja zamówień
Kierownik projektu wybiera rodzaj usługi w Lead or Deal, który automatycznie pobiera wszystkie niezbędne informacje o naszej usłudze do Profilu karty - w naszym przypadku listę dokumentów i inne cechy.
Powyższe czynności tworzą nowy proces:
1) Zadanie jest ustawione danymi z karty profilu CRM (zadanie „Przygotowanie dokumentów” z listą kontrolną niezbędnych dokumentów)
2) Proces biznesowy i inne automatyczne sprawy są uruchamiane w zależności od zawartości pola (na przykład proces biznesowy „Generuj dokumenty” lub przypomnienie „Sprawdź zamówienie u klienta”)
3) Dogodne jest również, gdy za sprzedaż produktu lub usługi odpowiadają różne firmy lub konkretne osoby - w zależności od kontrahenta uruchamiane będą różne procesy, tworzone będą różne typy lub szablony dokumentów
Kontrola DeadLIne'u
Aby dotrzymać terminów, Bitrix24 ma roboty, które kontrolują terminy i przypominają pracownikom o niezbędnych działaniach np. po utworzeniu zadania „Przygotuj dokumenty” kierownik musi je wykonać w ciągu 2 dni. Jednocześnie będzie otrzymywał powiadomienia, gdy zbliża się termin lub się spóźnia z wykonaniem zadania .
Co więcej również na etapie, gdy dokumenty zostały już przekazane inwestorowi w celu podjęcia decyzji o finansowaniu, projekt zostaje „wstrzymany” do czasu otrzymania odpowiedzi. W przeddzień tego terminu kierownik otrzymuje powiadomienie „Czas odebrać dokumenty”
Menedżerowie nie muszą wprowadzać ręcznie informacji
System automatycznie przypomina o następnych krokach działań
Automatyczne tworzenie zadań z szablonów jeden po drugim pomaga pracownikom pracować szybciej i efektywniej
W rezultacie otrzymaliśmy następujący schemat automatyzacji: