ORGANIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY
Zorganizuj odbiór wniosków i zamówień ze wszystkich możliwych kanałów (strona internetowa, sieci społecznościowe i komunikatory, czaty, telefon) w jednym miejscu - CRM.
Organizacja paneli osobistego, gdzie klient będzie składał zamówienia, otrzymywał rachunki i kontaktował się z pomocą techniczną
Akceptuj płatności i automatycznie wysyłaj faktury do klientów, śledź status płatności
WSPARCIA
Organizacja usługi wsparcia przy przetwarzaniu żądań klientów
Śledzenie statusu klienta i etapowanie w zależności od wydarzenia
Zorganizuj odbiór wniosków i zamówień ze wszystkich możliwych kanałów (strona internetowa, sieci społecznościowe i komunikatory, czaty, telefon) w jednym miejscu - CRM.
CRM zapisuje wszystkie informacje o kliencie, w tym historię komunikacji, a to pozwoli ci dokonywać odsprzedaży i sprzedaży krzyżowej, korzystać z biuletynów, rozpoznawać klienta przez telefon i wiele więcej.
Automatyzacja świadczenia usług, zmiana ich statusu, na przykład integracja sprzętu z usługą w chmurze, to twoja przewaga konkurencyjna i lojalność klientów.
Wystaw fakturę klientowi podczas zamawiania i wystaw usługę automatycznie natychmiast po dokonaniu płatności. Aktywuj, zawieszaj lub anuluj usługę w zależności od statusu płatności.
(ORGANIZACJA WSPARCIA TECHNICZNEGO)
Klient z twojego konta osobistego będzie mógł skontaktować się z pomocą techniczną, a wszystkie połączenia będą rejestrowane w CRM, aby stworzyć pełny obraz klienta.
Konta są importowane do CRM z systemu rozliczeniowego w celu późniejszej analizy. Umożliwia to tworzenie raportów dotyczących menedżerów (aktywność, wyniki sprzedaży i obroty) według rodzaju usługi lub produktu.
Klient wpada na określony lejek sprzedaży w zależności od tego, jak złożył zamówienie: za pośrednictwem strony internetowej, formularza zwrotnego, sklepu, sieci społecznościowych, poczty, telefonu itp.
Zamówienie pochodziło z formularza na stronie - Lead jest generowany.
Przed wejściem do systemu fakturowania takie zamówienia muszą zostać przetworzone - lejek sprzedaży (na przykład złożone, złożone produkty, takie jak usługa budowania struktury chmury i inne zamówienia wymagające dyskusji).
Zamówienie przechodzi przez indywidualnie skonfigurowany lejek sprzedaży, na przykład wezwanie do wyjaśnienia szczegółów - wezwanie do konfirmacji ze specjalistą technicznym - przygotowanie i wysłanie oferty handlowej - (wyjaśnienie zmiany zamówienia) - fakturowanie.
Proces jest możliwie najbardziej zautomatyzowany dzięki wykorzystaniu automatyzacji. Zobacz jak to wygląda.
Nowe zamówienie przez koszyk generuje deal w Bitrix24 (lub deal w Bitrix24 jest konwertowana z Leada i tworzy nowe zamówienie w fakturowaniu).
Po zapłaceniu faktury usługa jest aktywowana. Jakie procesy będą towarzyszyć, decydujesz (na przykład powiadomienie e-mail, wdrożenie w chmurze, wysłanie wiadomości z danymi dostępowymi itp.).
Etapy aktywacji i dostarczania usługi są realizowane za pomocą szablonów zadań lub w oparciu o proces biznesowy w Bitrix24.
Integracja z systemami zewnętrznymi w celu automatyzacji świadczenia usług opiera się na możliwościach interface API Bitrix24. Za pośrednictwem interface API wszelkie informacje są pobierane na klienta lub zamówienie usługi zewnętrznej i odwrotnie.
szablonu wiadomości e-mail
Wszystkie informacje o kliencie i zamówieniach znajdują się w Bitrix24, co oznacza, że możesz połączyć wszystkie funkcje CRM i, co najważniejsze, zautomatyzować system obsługi posprzedażnej.
Proces przetwarzania odwołań klientów jest zorganizowany zgodnie z różnymi scenariuszami, biorąc pod uwagę grupę klienta, rodzaj usługi, charakter leczenia i inne kryteria.
Dla każdego zdarzenia w systemie możesz skonfigurować akcję automatyczną lub cały proces biznesowy.
Synchronizacja danych (faktur, płatności itp.) Między systemami umożliwia tworzenie kompletnych raportów na temat produktów i usług, wydajności menedżerów, a także wykonywanie prognoz obliczeniowych.
MOŻEMY OMÓWIĆ TWÓJ PROJEKT!