Partnerzy i klienci na mapie w CRM
Wszystkie agencje oraz inni partnerzy są widoczni na mapie.
Klient: Duży operator turystyczny
Problemy wejściowe:
1. Wykorzystywane są różne systemy (baza danych partnerów jest przechowywana w jego własnym CRM, rezerwacje wycieczek trafiają do specjalnego serwisu internetowego, menedżerowie używają Bitrix24). Brakuje jednego interfejsu do wygodnego przetwarzania informacji.
2. Rutynowa praca przy tworzeniu voucherów nie jest zautomatyzowana - menadżerowie przygotowują je ręcznie, skutkuje to długim czasem realizacji.
3. Potrzeba szczegółowego raportowania.
4. Proces komunikacji wewnętrznej wymaga optymalizacji.
Rozwiązanie:
Klient regularnie spotyka się z swoimi partnerami.
Aby wygodnie planować takie wydarzenia i tworzyć z nich raporty, dla menedżera tworzone jest zadanie, w którym są dodawane wszystkie biura podróży będące partnerami miasta lub regionu. Ta funkcjonalność jest realizowana za pomocą aplikacji Maps Mobile (zainstaluj za darmo).
Wszystkie agencje oraz inni partnerzy są widoczni na mapie.
Pracownik klika etykiety na mapie - a wybrane adresy firm są umieszczane na liście kontrolnej planu podróży.
Na podstawie punktu początkowego - Adresu firmy, Lokalizacji oraz adresu końcowego - nawigator generuje najlepszy sposób na dotarcie do wszystkich miejsc.
Monitoring lokalizacji, logistyka, analiza partnerów geograficznych i dystrybucja rezerwacji
Jednym z najważniejszych procesów biznesowych naszego klienta jest tworzenie i wydawanie voucherów.
Menedżer może również ręcznie rozpocząć tworzenie dokumentu - wystarczy kliknąć „Wygeneruj kupon”, a nowy dokument zostanie utworzony.
Każdemu voucherowi przypisany jest unikalny numer, generowany zgodnie z określoną logiką: szyfruje on datę wyjazdu, kolejny numer vouchera w odniesieniu do kwoty rezerwacji. System wie, ile voucherów zostało utworzonych w danym dniu i przypisuje im prawidłowe numery. Każdy termin ma swój własny voucher.
Na przykład kupony na 3 rezerwacje rozpoczynające się 8 czerwca 2021 r. Będą miały następujące numery - 01(numer kuponu)08(dzień)06(miesiąc)21(rok wyjazdu), 02080621, 03080621.
Kupon jest przechowywany w Dealach i wysyłany w formie szablonu e-maila do turysty, zgodnie z pewną tymczasową zasadą. Na przykład 2 dni przed wyjazdem.
Istnieją specjalne szablony raportów, które ładują dane z CRM.
Możliwość filtrowania raportów przez różne kryteria.
W celu rozwoju komunikacji wewnętrznej firmy,
zaimplementowano następujące ustawienia:
Po udanym wdrożeniu Bitrix24 łatwiej było wymieniać informacje i wykonywać wspólne zadania. Teraz znalezienie odpowiedniego pracownika w systemie stało się szybsze i łatwiejsze. A funkcje bezpośredniego zwracania się do kierownictwa i osobistych życzeń urodzinowych zwiększają lojalność pracowników wobec firmy.