PORÓWNANIE POZIOMÓW WSPARCIA SERWERÓW

Opisaliśmy w tabelach porównanie głównych cech oferty wsparcia technicznego, żeby pomóc Ci wybrać najlepszą rozwiązanię dla Twojego projektu.

ODPOWIADAMY:

Image Description
Natychmiast

Jesteśmy zawsze w kontakcie w godzinach 9:00 - 18:00


Image Description
Wyczerpująco

Szczegółowe instrukcje ze zrzutami ekranu


Image Description
Z gwarancją

Wykonujemy wszystkie prace z gwarantowanym wynikem


Wsparcie klienta

Standard

Zalecany do realizacji eksperymentów lub testów


 Monitorowanie i reagowanie na awarie sprzętowe w naszych centrach danych
24/7

  • ☑ Nielimitowany dostęp do obsługi klienta w przypadku awarii
  • ☑ Pomoc techniczna
    Od poniedziałku do piątku
    w godz. 9:00-18:00
  • ☑ Czas odpowiedzi
    8 godzin w dni robocze
  • ☑ Międzynarodowy zasięg pomocy technicznej
zapytać o ofertę
Premium

Zalecany w przypadku niekrytycznych środowisk produkcyjnych


 Monitorowanie i reagowanie na awarie sprzętowe w naszych centrach danych
24/7

  •  Nielimitowany dostęp do obsługi klienta w przypadku awarii 
  • ☑ Pomoc techniczna
    Od poniedziałku do piątku
    w godz. 9:00-18:00
  • ☑ Czas odpowiedzi
    4 godziny w dni robocze
  • ☑ Międzynarodowy zasięg pomocy technicznej
  • Wsparcie w zarządzaniu rozwiązaniami Support.pl
zapytać o ofertę
Business

Zalecany w przypadku środowisk produkcyjnych


☑ Monitorowanie i reagowanie na awarie sprzętowe w naszych centrach danych
24/7

  • ☑ Nielimitowany dostęp do obsługi klienta w przypadku awarii 
  • ☑ Pomoc techniczna 
    24/7
  •  Czas odpowiedzi
    2 godziny w dni robocze
  • Międzynarodowy zasięg pomocy technicznej
  • Wsparcie w zarządzaniu rozwiązaniami Support.pl
zapytać o ofertę
enterprise

Zalecany w przypadku krytycznych środowisk produkcyjnych


 Monitorowanie i reagowanie na awarie sprzętowe w naszych centrach danych
24/7

  • ☑ Nielimitowany dostęp do obsługi klienta w przypadku awarii 
  • ☑ Pomoc techniczna 24/7
  • ☑ Czas odpowiedzi
    do godziny w dni robocze
  • ☑ Międzynarodowy zasięg pomocy technicznej
  • Wsparcie w zarządzaniu rozwiązaniami Support.pl

  • Audyt bezpieczeństwa
    4 godziny rocznie audytu bezpieczeństwa/certyfikacji

zapytać o ofertę

JAK TO DZIAŁA?

Zostaw zamówienie

KROK 1.

Zostaw wniosek na stronie lub skontaktuj się z nami w dowolny sposób.

Umówimy się z Tobą na spotkanie konsultacyjne i omówimy wszystkie szczegóły.

Rozwiązywanie bieżących problemów

KROK 2.

Po podpisaniu umowy przystępujemy do wsparcia zgodnie z opisanymi powyżej punktami.

Wspieramy Cię

KROK 3.

Jesteśmy z Tobą zawsze w kontakcie!
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Bitrix24 zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.

WYBIERAJĄC WSPARCIE BITRIX24 Ty: 

✓ spokojny o
bezawaryjną pracę
portalu i serwera 

✓ przekazujesz pracę w ręce profesjonalistów
(pracujemy z Bitrix24 ponad 15 lat) 

✓otrzymujesz konsultacje w zakresie użytkowania i pomoc w konfiguracji Bitrix24

✓ oszczędzasz czas i budżet na odrębnego specjalisty

CRM form will load here

Porozmawiajmy jak Bitrix24 móże pomóc twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasi specjaliści udzielą Ci profesjonalnej porady dostosowanej do potrzeb Twojej firmy.

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies