Proces sprzedażowy w CRM

w 15 minut

Szybki start.
BITRIX24

Jak to działa ?

Automatyczny lejek sprzedażowy.

To zestaw specjalnych ustawień, które wgrywamy do portalu CRM Bitrix24. Nie musisz samodzielnie przeprowadzać konfiguracji, otrzymasz gotowy zautomatyzowany system.

Image description
BITRIX24

FUNKCJONALNOŚĆ

✓ Skonfigurowane pola w formularzach Leadów/Dealów

✓ Skonfigurowane wymagane pola do wypełnienia przez menedżera

✓ Automatyczne zadania i przypomnienia

✓ Automatyczna konwersja Leadów

✓ Dostosowany formularz Firmy dla aplikacji NIP

✓ Gotowe etapy przetwarzania Leadów/Dealów

✓ Gotowy lejek sprzedaży

✓ Automatyczna systema kontrola menedżera, przypomnienie i podpowiada kolejnośći wszystkich kolejnych działań

BITRIX24

Dostosowany formularz Leada

Etap „Umówienie spotkania”

Ten etap obejmuje wypełnienie wymaganych pól: e-mail, telefon, adres, osoba do kontaktu.

Etap „potwierdzenie spotkania"

Na tym etapie możesz zaplanować datę spotkania z klientem (dzień,czasi inne).

Etap „Odrzucony”

Na tym etapie możesz znaleźć przyczynę odrzucenia: niezadowolenie z jakości świadczonych usług,сena i inne.

BITRIX24

proces przetwarzania LEADA

Nieprzerobiony

Po wypełnieniu formularza przez Klienta do systemu przychodzi powiadomienie o utworzeniu nowego leadu. W tym momencie system automatycznie wysyła wiadomość powitalną do klienta. Jeśli lead nie zostanie przetworzony w ciągu 24 godzin, menedżer otrzyma powiadomienie systemowe, że lead nie jest przetwarzany.

Umówienie spotkania 

Na tym etapie osoba odpowiedzialna za przerobiony Lead dostaje zadanie skontaktować się z klientem i umówić się na spotkanie lub drogą telefoniczną doprowadzić do wyjaśnienia zapotrzebowań klienta.

Brak kontaktu / Oddzwonienie 

Etap jest przeznaczony do przechowywania odłożonych zapytań klientów. Deadline znajdowania się na tym etapie wynosi 5 dni, po czym menedżer dostaje powiadomienie o przeterminowanym Leadzie.

Potwierdzono spotkanie 

Jeżeli spotkanie z klientem jest niezbędne, po ustaleniu jego terminu przenosimy Lead na etap Potwierdzono spotkanie. Aby przejść do etapu obowiązkowo trzeba wskazać datę i godzinę następnego kontaktu w kalendarzu. Menedżer dostaje zadanie przeprowadzić spotkanie i następnie skwalifikować lead jako zrealizowany lub odrzucony. Po 24 godzinach od planowanego terminu spotkania menedżer otrzymuje powiadomienie systemowe

BITRIX24

Dostosowany formularz Deala

Na tej etapie następuje podpisanie umowy, która jest wysyłana automatycznie


Na etapie odmowy możesz znaleźć przyczynę.


BITRIX24

Proces przetwarzania DEALA

Ofertowanie 

Na tym etapie menedżer dostaje zadanie przygotować ofertę i wysłać ją do klienta. Na tym etapie Deal znajduje się najwyżej 4 dni. Po przekroczeniu tego okresu następuje powiadomienie o zaległościach.

Oferta zaakceptowana 

W przypadku zaakceptowania oferty przez klienta menedżer przenosi Deal do tego etapu  i dostaje zadanie sporządzić umowę i wysłać ją do klienta.

Podpisanie umowy

Po przygotowaniu umowy menedżer przenosi się na ten etap i wypełnia niezbędne pola. W zależności od wyboru pola system oferuje dwa rozwiązania: automatyczne wysyłanie listu do klienta z umową w aplikacji lub menedżer otrzymuje zadanie dostarczenia umowy do klienta. W obu przypadkach menedżer otrzymuje zadanie sprawdzenia otrzymanych dokumentów i podpisania.

Rozliczenie 

Na tym etapie menedżer dostaje zadanie o wystawieniu faktury końcowej i jej wysłaniu do klienta wraz z instrukcją i wnioskiem do wypełnienia.

Oferta specjalna:

Przy zakupie "Proces sprzedażowy w CRM w 15 minut" roczna licencja na aplikację 
"Sprawdź firmę po NIP/VAT ID" ZA DARMO.

Aplikacja, która automatyzuje wypełnianie pól w profilu firmy w Bitrix24

Automatyczne tworzenie spółki przez Numer Identyfikacji Podatkowej na podstawie danych Głównego Urzędu Statystycznego.

Aplikacja rozwiązuje zadania automatyzacji za pomocą następujących funkcji:
✓ wyszukiwanie danych firmy według numeru identyfikacji podatkowej;
✓ automatyczne wypełnianie pól na karcie firmowej (Pobieranie danych z Głównego Urzędu Statystycznego);
✓ natychmiastowa synchronizacja z listy podatników VAT;
✓ edytuj pola i wypełnij niezbędne pola menedżera kart;
✓ szybki dostęp do aplikacji poprzez osadzenie w transakcji, co pozwala na dodanie firmy do transakcji.

Więcej informacji o aplikacji w naszej bazie wiedzy

BITRIX24

Przykłady konfiguracji 

"Proces sprzedażowy w CRM w 15 minut" można łatwo wdrożyć i dostosować w każdej firmie, aby zautomatyzować rutynowe procesy menedżerów. Czytaj więcej historii klientów i przykładów wdrożeń.

WDROŻENIE CRM W FIRMIE IT

Przykład automatyzacji sprzedaży w Bitrix24 dla firmy informatycznej świadczącej.

CRM DLA USŁUG FINANSOWYCH

Automatyzacja sprzedaży usług doradczych w zakresie finansów, szybkie generowanie dokumentów.

CHCESZ DOBREGO CRMa? NAPISZ DO NAS!

Nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Zawsze jest dobry czas na lepsze jutro!
CRM form will load here


Contact Info

SUPPORT.PL Sp. z o.o.

Warszawa, Polska

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies