Proces sprzedażowy w CRM

w 15 minut

Szybki start.
BITRIX24

Jak to działa ?

Automatyczny lejek sprzedażowy.

To zestaw specjalnych ustawień, które wgrywamy do portalu CRM Bitrix24.Nie musisz samodzielnie przeprowadzać konfiguracji, otrzymasz gotowy zautomatyzowany system.

Image description
BITRIX24

FUNKCJONALNOŚĆ

✓ Skonfigurowane pola w formularzach Leadów/Dealów

✓ Skonfigurowane wymagane pola do wypełnienia przez menedżera

✓ Automatyczne zadania i przypomnienia

✓ Automatyczna konwersja Leadów

✓ Dostosowany formularz Firmy dla aplikacji NIP

✓ Gotowe etapy przetwarzania Leadów/Dealów

✓ Gotowy lejek sprzedaży

✓ Automatyczna systema kontrola menedżera, przypomnienie i podpowiada kolejnośći wszystkich kolejnych działań

zł 990.00

BITRIX24

Dostosowany formularz Leada

Etap „Umówienie spotkania”

Ten etap obejmuje wypełnienie wymaganych pól: e-mail, telefon, adres, osoba do kontaktu.

Etap „potwierdzenie spotkania"

Na tym etapie możesz zaplanować datę spotkania z klientem (dzień,czasi inne).

Etap „Odrzucony”

Na tym etapie możesz znaleźć przyczynę odrzucenia: niezadowolenie z jakości świadczonych usług,сena i inne.

BITRIX24

proces przetwarzania

Nieprzerobiony

Po wypełnieniu formularza przez Klienta do systemu przychodzi powiadomienie o utworzeniu nowego leadu. W tym momencie system automatycznie wysyła wiadomość powitalną do klienta. Jeśli lead nie zostanie przetworzony w ciągu 24 godzin, menedżer otrzyma powiadomienie systemowe, że lead nie jest przetwarzany.

Umówienie spotkania 

Jeśli wstępnie zainstalowane szablony z jakiegoś powodu nie w pełni odpowiadają standardom przyjętym w Twojej firmie, możemy je zmienić, a nawet stworzyć od podstaw Twój własny, unikatowy szablon.

Brak kontaktu / Oddzwonienie 

Etap jest przeznaczony do przechowywania odłożonych zapytań klientów. Deadline znajdowania się na tym etapie wynosi 5 dni, po czym menedżer dostaje powiadomienie o przeterminowanym Leadzie.

Potwierdzono spotkanie 

Jeżeli spotkanie z klientem jest niezbędne, po ustaleniu jego terminu przenosimy Lead na etap Potwierdzono spotkanie. Aby przejść do etapu obowiązkowo trzeba wskazać datę i godzinę następnego kontaktu w kalendarzu. Menedżer dostaje zadanie przeprowadzić spotkanie i następnie skwalifikować lead jako zrealizowany lub odrzucony. Po 24 godzinach od planowanego terminu spotkania menedżer otrzymuje powiadomienie systemowe

BITRIX24

Dostosowany formularz Dealu

Na tej etamie następuje podpisanie umowy, która jest wysyłana automatycznie


Na etapie odmowy możesz znaleźć przyczynę.


BITRIX24

Proces zamykania lead

Ofertowanie 

Na tym etapie menedżer dostaje zadanie przygotować ofertę i wysłać ją do klienta. Na tym etapie Deal znajduje się najwyżej 4 dni. Po przekroczeniu tego okresu następuje powiadomienie o zaległościach

Oferta zaakceptowana 

W przypadku zaakceptowania oferty przez klienta menedżer przenosi Deal do tego etapu  i dostaje zadanie sporządzić umowę i wysłać ją do klienta.

Podpisanie umowy

Po przygotowaniu umowy menedżer przenosi się na ten etap i wypełnia niezbędne pola. W zależności od wyboru pola system oferuje dwa rozwiązania: automatyczne wysyłanie listu do klienta z umową w aplikacji lub menedżer otrzymuje zadanie dostarczenia umowy do klienta. W obu przypadkach menedżer otrzymuje zadanie sprawdzenia otrzymanych dokumentów i podpisania.

Rozliczenie 

Na tym etapie menedżer dostaje zadanie o wystawieniu faktury końcowej i jej wysłaniu do klienta wraz z instrukcją i wnioskiem do wypełnienia.

BITRIX24

Dostosowany formularz Firmy dla aplikacji NIP

BITRIX24

Przykłady konfiguracji 

WDROŻENIE CRM W FIRMIE IT

Przykład automatyzacji sprzedaży w Bitrix24 dla firmy informatycznej świadczącej.

CRM DLA USŁUG FINANSOWYCH

Automatyzacja sprzedaży usług doradczych w zakresie finansów, szybkie generowanie dokumentów.

BITRIX24

CHCESZ DOBREGO CRMa? NAPISZ DO NAS!

Nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Zawsze jest dobry czas na lepsze jutro!
CRM-форма появится здесь


Contact Info

SUPPORT.PL Sp. z o.o.

Warszawa, Polska

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies