Dane Wejściowe:

Klient: Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania z zakresu medycyny i farmacji

Zadania: 

  • Zautomatyzować pracę działu sprzedaży;
  • Podzielić i skonfigurować lejki sprzedażowe w różnych kierunkach.


bitrix24 case study

Co ZOSTAŁO zrobione?

URUCHOMIENIE PROCESU BIZNESOWEGO ZA POMOCĄ SZYBKIEGO LINKA

Przy przejściu do niektórych etapów Deali pojawia się powiadomienie z linkiem na proces biznesowy, w którym pracownik musi wypełnić wymagane pola. Ta forma uruchomienia procesu biznesowego (poprzez link) pozwala szybko otrzymać ważne informacje o Dealu w przypadku jego zmiany.

RÓŻNE SCENARIUSZE LEJKÓW W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW

Deale mogą być przenoszone według różnych scenariuszy w zależności od tego, jak wypełnione są określone pola. Np. jeśli w jakimś polu ustawiona jest wartość „Tak”, to tworzy się pula zadań, jeżeli „Nie” – Deal po prostu zmienia swój status.

WYMAGANE POLA DO KONTROLI PRACOWNIKÓW

W Dealach przy przejściu na nowy etap obowiązkowe jest wypełnienie pól, aby pracownicy nie pominęli wypełniania ważnych informacji, a karta Deala zawsze zawierała wszystkie niezbędne dane.

AUTOMATYCZNE PRZEJŚCIE NA WŁAŚCIWE ETAPY DEALI I DO INNYCH LEJKÓW

Po spełnieniu określonych warunków Deal może automatycznie przejść do pożądanego etapu lub nawet zostać skopiowany do nowego lejka, gdzie menedżer będzie kontynuować z nim pracę.

AUTOMATYCZNE TWORZENIE ZADAŃ

Dla pracowników prawie na każdym etapie tworzone są automatyczne zadania odpowiadające statusowi Deala, które przypominają o ważnych sprawach.

GENEROWANIE DOKUMENTÓW WEDŁUG SZABLONÓW

Gdy Deal przechodzi na etap tworzenia Umowy lub Oferty (lub jakiegokolwiek innego dokumentu), automatycznie tworzone są pliki tych dokumentów z wykorzystaniem danych z karty Deala oraz danych wprowadzonych do procesu biznesowego.

Przykłady procesów biznesowych Bitrix24 na jednym z etapów Deali w różnych lejkach

bitrix24 case study

Wyniki:


Wszyscy Klienci (zgłoszenia) są podzieleni zgodnie z kierunkiem usług firmy

Proces pracy z Klientem w Dealach (proces sprzedaży) w każdym lejku został całkowicie dopracowany i zautomatyzowany, zorganizowano przeniesienie projektu do realizacji

Wygodniej stało się śledzenie, jak menedżerowie radzą sobie z pracą, aby w razie czego szybko przyjść im z pomocą


Deale zaczęły szybciej się zamykać, skrócono proces przejścia Deala do etapu Realizacji


Wzrosła liczba „owocnych” kontaktów z Klientem


Nowi pracownicy szybciej dostosowują się do procesów firmy

MASZ DO NAS PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

CRM form will load here
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies