Dane Wejściowe:
Klient: Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania z zakresu medycyny i farmacji
Zadania:
- Zautomatyzować pracę działu sprzedaży;
- Podzielić i skonfigurować lejki sprzedażowe w różnych kierunkach.
bitrix24 case study
Co ZOSTAŁO zrobione?
Lead
etap 1
przetwarzanie leadów
✓ Połączono następujące kanały do pozyskiwania Leadów:
- poczta elektroniczna
- telefonia,
- widżet na strone internetowej,
- formularz CRM na stronie internetowej.
✓ Utworzono dodatkowe pola do zbierania informacji o Leadach.
✓ Przydzielono pola obowiązkowe, bez wypełnienia których nie można przejść do Deal.
Deal
etap 2
przetwarzanie dealów
Na portalu utworzono 4 różne lejki Deali z własnymi scenariuszami, niektóre z nich są ze sobą powiązane:
- Obsługa serwisowa – obejmuje klientów, którzy złożyli wniosek o indywidualny projekt;
- Oprogramowanie — nabywcy licencji na oprogramowanie;
- Sprzęt serwerowy — klienci, którzy potrzebują wsparcia dla serwerów fizycznych i ich administrowania;
- Realizacja – po pomyślnym przejściu etapów lejka „Obsługa serwisowa” Klienci są przenoszeni (kopiowani) do lejka „Realizacja”, gdzie projekt jest kontynuowany.
W TRAKCIE USTAWIEŃ WYKONANO NASTĘPUJĄCE PRACE:
Przykłady procesów biznesowych Bitrix24 na jednym z etapów Deali w różnych lejkach
Proces płatności
Proces
tworzenia Proformy
Podział klientów według
lejków
obsługi i wyzwalanie automatycznych zdarzeń
Deal
etap 3
Szkolenie sprzedawców
Szkolenie sprzedawców i innych użytkowników w zakresie korzystania z Bitrix24
bitrix24 case study
Wyniki:
MASZ DO NAS PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
CRM form will load here