OFERTA SPECJALNA OD SUPPORT.PL

Na zakup lub odnowienie Bitrix24 

NAJNIZSZA CENA ZA OPROGRAMOWANIE


WDROŻENIE DO EKOSYSTEMU BITRIX24  

za FREE


CIĄGŁE SZKOLENIA I ROZWÓJ WIEDZY 

za FREE


DODATKOWA FUNKCJONALNOŚĆ

za FREE



Specjalne rabaty od support.pl + pakiet bonusowy

Od dnia 2 do 31 sierpnia,
skorzystaj z rabatu 
na plany subskrypcji Bitrix24:

Na plany w Chmurze:

  • 12-miesięczna subskrypcja - 30% rabatu dla planów Basic, Standard, new Professional, Enterprise.

Dodatkowa oferta specjalna dla subskrybentów Enterprise w chmurze: Podwój limit użytkowników dla Twojego Planu oprócz 30% zniżki!

  • Abonenci planu Enterprise 250 otrzymają limit użytkowników zwiększony do 500 na 1 rok.
  • Abonenci planu Enterprise 500 - do 1000 na 1 rok.
  • Abonenci planu Enterprise 1000 - do 2000 na 1 rok.

Przy zakupie dowolnej wersji serwerowej systemu Bitrix24:

  • wersje Business (50, 100, 250 lub 500) obowiązuje 10% zniżki;
  • 20% rabatu na roczną aktualizację systemu.

+ DODADKOWE BONUSY!



W cenie subskrypcji  lub licencji 

 

WSPARCIE
1. Doradca personalny

2. Konsultacje bezpłatne On-Line

APLIKACJE

Wszystkie nasze aplikacji, rozszerzające funkcjonalność Bitrix24, za darmo przez cały okres ważności subskrypcji

WDROŻENIE PODSTAWOWE

Szybkie wdrożenie CRM dla małych i średnich firm:
✓ komunikacja i kontakty w CRM;
✓ idealny do ograniczonego budżetu;
✓ gotowy, naprawdę DZIAŁAJĄCY skrypt do automatyzacji sprzedaży;
✓ wszystkie niezbędne ustawienia (+ raport, telefonia, wybrana aplikacja);
✓ w cenie - szkolenia, konsultacje i stała komunikacja!

wszystkie APLIKACJI DO BITRIX24 GRAtis

BITRIX24 Q&A SESJA

Spotkania On-Line, na których my odpowiadamy na wszelkie pytania dotyczące Bitrix24, darmowe konsultacje oraz prezentacje rozwiązań.

ZOSTAW PYTANIE

DODATKOWe BONUSy DLA wersji ON-PREMISE

  • Prawidłowa instalacja Bitrix24 na serwerze;
  • Aktualizacja portalu przez cały rok;
  • Migracja z wersji chmurowej Bitrix24 na serwery (w razie potrzeby);
  • Darmowy hosting (Bitrix24 S2) przez cały rok
    (12 miesięcy).

Jaki jest czas realizacji tego pakietu usług?

Na pierwszym spotkaniu ustalany jest harmonogram prac. Przewidujemy, że wszystkie ustawienia potrwają około 3-4 tygodni i będziemy potrzebować 3-5 spotkań.W dużej mierze zależy to od zaangażowania klienta w ten proces.

Jak będzie wyglądać opieka & wsparcie posprzedażowa?

Wsparcie będzie bezpłatne przez cały okres trwania Twojej subskrypcji.
Można wysłać nam pytania (emaily) lub przyjść na spotkanie online.
Dostępne są również spotkania indywidualne, godziny do ustalenia.

Jeśli utrzymanie systemu oraz modyfikacji są po naszej stronie to w tym kontekście proponujemy podejście oparte na metodzie SPRINT.

Jak przebiega szkolenie?

Dostępne są trzy formaty szkoleń:
1. Indywidualnie.
Wystarczy przesłać nam listę pytań, a my przygotujemy i przeprowadzimy sesję online z Tobą lub Twoimi pracownikami.

2. Ogólnie dostępne webinaria.
Co tydzień w formacie pytanie-odpowiedź. Rejestracja odbywa się tutaj - https://webinar.support.pl

3. Tematy ogólne (podstawy CRM, zadania i inne)

Szkolenia odbywają się Online na dowolne tematy, które Państwo interesują.
Sesje mogą być nagrywane.
Szkolenia są w tej samej cenie, bez dodatkowych opłat.

Kiedy mogę zamówić szkolenie Bitrix24?

Szkolenie można zamówić w dowolnym momencie okresu subskrypcji.

O Support.pl

World TOP10 Bitrix 24 partner 

Certyfikowany Złoty Partner Bitrix24


ponad 15 lat pracujemy z produktami Bitrix24


zalecany partner hostingowy Bitrix24


ponad 25
dużych wdrożeń


CRM-форма появится здесь
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies