Dane Wejściowe:
Klient: Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania z zakresu medycyny i farmacji
Zadania:
- Zautomatyzować pracę działu sprzedaży;
 - Podzielić i skonfigurować lejki sprzedażowe w różnych kierunkach.
 
bitrix24 case study
Co ZOSTAŁO zrobione?
Lead
						etap 1
przetwarzanie leadów
✓ Połączono następujące kanały do pozyskiwania Leadów:
- poczta elektroniczna
 - telefonia,
 - widżet na strone internetowej,
 - formularz CRM na stronie internetowej.
 
✓ Utworzono dodatkowe pola do zbierania informacji o Leadach.
✓ Przydzielono pola obowiązkowe, bez wypełnienia których nie można przejść do Deal. 
Deal
						etap 2
przetwarzanie dealów
Na portalu utworzono 4 różne lejki Deali z własnymi scenariuszami, niektóre z nich są ze sobą powiązane:
						- Obsługa serwisowa – obejmuje klientów, którzy złożyli wniosek o indywidualny projekt;
 - Oprogramowanie — nabywcy licencji na oprogramowanie;
 - Sprzęt serwerowy — klienci, którzy potrzebują wsparcia dla serwerów fizycznych i ich administrowania;
 - Realizacja – po pomyślnym przejściu etapów lejka „Obsługa serwisowa” Klienci są przenoszeni (kopiowani) do lejka „Realizacja”, gdzie projekt jest kontynuowany.
 
W TRAKCIE USTAWIEŃ WYKONANO NASTĘPUJĄCE PRACE:
Przykłady procesów biznesowych Bitrix24 na jednym z etapów Deali w różnych lejkach
						Proces płatności
						Proces 
tworzenia Proformy
							
						Podział klientów według 
lejków 
obsługi i wyzwalanie automatycznych zdarzeń
							Deal
						etap 3
Szkolenie sprzedawców
Szkolenie sprzedawców i innych użytkowników w zakresie korzystania z Bitrix24
bitrix24 case study
Wyniki:
MASZ DO NAS PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Tu załadowany zostanie formularz CRM