Dane Wejściowe:
Klient: Międzynarodowy holding, którego głównym obszarem działalności jest franczyzowa sieć, profesjonalnej dystrybucji.
Cel wdrożenia: Stworzenie przestrzeni roboczej dla pracowników z różnych krajów:
- wielojęzyczna Baza Wiedzy, dla każdego pracownika dostępna baza wiedzy dla jego regionu;
- grupy robocze dla określonych pracowników;
- środowisko językowego portalu zgodnie z wymagańiami firmy;
- dostosowany katalog produktów zgodnie z katalogiem głównego sklepu internetowego;
- struktura firmy i prawa dostępu;
- zapewnione szkolenia, w zakresie korzystania z narzędzi Bitrix24, w ich pracy.
bitrix24 case study
Co ZOSTAŁO zrobione?
PRZYKŁADY BAZ WIEDZY
PRZYKŁADY GRUP
GRUPA EKSPERTÓW
GRUPA PODRÓŻ SŁUŻBOWA
GRUPA ROZWój PROJEKTU
GRUPA ROZWój PROJEKTU TWORZENIE ZAPYTANIA
SZKOLENIE BITRIX24
KONFIGUROWANIE PRAW DOSTĘPU DO BAZ WIEDZY
Zarządzanie portalem: jak tworzyć grupy użytkowników, w części administracyjnej serwisu, w celu rozgraniczenia praw dostępu do baz wiedzy, jak zarządzać portalem jako całością.
PRACA Z DYSKIEM
Nauczyliśmy prace ze standardową funkcjonalnością dysku: pokazaliśmy różne rodzaje dysków, pokazaliśmy ustawienie praw dostępu do dysków, pokazaliśmy, jak utworzyć nowy dysk, pokazaliśmy, jak i gdzie przechowywać pliki oraz jak skonfigurować publiczne łącza do pliku.
PRACA Z BAZA WIEDZY (ADMINISTRATOR)
Szkolenia, ze standardowej funkcjonalności bazy wiedzy: jak dostosować projekt bazy wiedzy, jak skonfigurować stronę główną, jak dodawać nowe strony, linki do stron w bazie wiedzy, pokazaliśmy projektanta stron.