BITRIX24 - JAK WYBRAĆ LICENCJĘ

BITRIX24 On-premise czy chmura?

Kiedy wersje On-premise Bitrix24 warto używać zamiast wersji w Chmurze:

- gdy prawo wymaga przechowywania danych w określonej lokalizacji;

- gdy potrzebujesz dostępu do kodu źródłowego;

- ze względu na zasady bezpieczeństwa w twojej firmie.

Pod względem funkcjonalności On-premise jest praktycznie nie do odróżnienia od wersji w chmurze.

RÓŻNICA MIĘDZY WERSJAMI:

1.LICENCJA & cena

Wersje Bitrix24 Cloud i On-premise ma rożne modeli subskrypcyjne, dlatego każda wersja produktu wiąże się z różnymi kosztami. Zapoznaj się z krótkim przeglądem różnic licencji podstawowych między wersjami Сhmura i On-Premise:

Сhmura
  • SUBSKRYPCJa (pelna cena PRZY PRZEDŁUŻENIU)
  • СHMURA w SAAS (OPROGRAMOWANIE JAKO USŁUGA), LICENCJONOWANY NA ZASADZIE SUBSKRYPCJI
  • DARMOWY PLAN Z NIEOGRANICZONĄ LICZBĄ UŻYTKOWNIKÓW JEST DOSTĘPNY
on-premise
  • SUBSKRYPCJA  (25% od ceny przy ODNOWIENIU)
  • LICENCJA w modelu SUBSKRYPCYJNym NA 12 MIESIĘCY
  • LICENCJE SĄ DOSTĘPNE DLA PAKIETÓW 50-100-250-500 UŻYTKOWNIKÓW, A TAKŻE ROZSZERZENIE DLA LICENCJI ENTERPRISE NA KAŻDE 1000 UŻYTKOWNIKÓW

2. SERwER & BEZPIECZEŃSTWO

W przeciwieństwie do wersji chmurowej, Bitrix24 on-premise może być hostowany na wybranym zdalnym serwerze lub wdrażany w sieci lokalnej (nawet bez lub z ograniczonym dostępem do Internetu).

Istnieją 2 opcje:

  • ZAMIEŚCIĆ SERWER NA SWOIM WŁASNYM SPRZĘCIE
  • WYNAJMIJ SERWER OD DOSTAWCY USŁUG HOSTINGOWYCH (Oferujemy naszym klientom następujące rozwiązania: Można wdrożyć Bitrix24 na serwerze wirtualnym lub umieścić go na serwerze dedykowanym)

Сhmura
  • DOSTĘPNE TYLKO POPRZEZ
    PROTOKÓŁ SSL
  • FILTR PROAKTYWNY WAF (WEB APPLICATION FIREWALL)
  • KILKA NIEZALEŻNYCH CENTRÓW DANYCH ZAPEWNIAJĄCYCH DOSTĘPNOŚĆ USŁUG ONLINE 24/7

on-premise
  • ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA I PROCEDURY DOSTĘPU MOŻNA REGULOWAĆ
  • FILTR PROAKTYWNY WAF (WEB APPLICATION FIREWALL)
  • -
  • WBUDOWANE NARZĘDZIA ZABEZPIECZAJĄCE Z PEŁNYM DOSTĘPEM W BACK-END KOPII PRODUKTU

DODATKOWE WAŻNE INFORMACJE!

  1. Porty i usługi Bitrix24 wymagane do połączenia z serwerem (dla wersij On-Premise). 
  2. Aby wersja Bitrix24 On-Premise działała poprawnie, serwer musi być otwarty dla usług w chmurze Bitrix24. 
  3. Jeżeli chcesz korzystać np. z czatów nie możesz całkowicie zamknąć serwera, musi on mieć połączenie z usługami w chmurze Bitrix24.

Lista portów i usług Bitrix24 jest standardowa
Wymagania do wersji PHP (Serwer www, na którym można uruchamiać aplikacje PHP)

3. Instalacja & migracjA

Jeśli potrzebujesz wyższego poziomu personalizacji, lub integracji z innym oprogramowaniem wewnętrznym, Twoje konto Bitrix24 może zostać przeniesione z Chmury na serwer lokalny i wdrożone przy użyciu licencji On-Premise Bitrix24. Tworzenie kopii zapasowej projektu w Chmurze i migracja go do On-Premise jest bezpłatna i może być wykonana tylko raz dla 1 konta w chmurze/1 komercyjnego klucza licencyjnego On-Premise wersji.

Uwaga! Po zebraniu wszystkich niezbędnych danych konieczne jest uzgodnienie terminu ze specjalistą wsparcia technicznego (najbliższy wolny termin zostanie Państwu podany z wyprzedzeniem), czas przygotowania backupa trwa od 1 do 5 dni roboczych, w zależności od ilości danych w chmurze. W przypadku braku wykonalności technicznej termin może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Cię dodatkowo.

Сhmura
  • SZYBKI START, BRAK INSTALACJI LUB BIEŻĄCEJ KONSERWACJI
  • NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ LUB APLIKACJI MOBILNEJ
  • LIMIT MIEJSCA NA DYSKU ONLINE JEST USTAWIANY ZGODNIE Z Taryfą SUBSKRYPCJI
  • AUTOMATYCZNE CODZIENNE tworżone KOPIE ZAPASOWE KONT W CHMURZE
  • PROCEDURA PRZYWRACANIA KOPII ZAPASOWEJ (DOSTĘPNA TYLKO W RAMACH SUBSKRYPCJI KOMERCYJNEJ)
  • -
on-premise
  • INSTALACJA I WDROŻENIE NA WYBRANYM SERWERZE 
  • WYMAGA ODPOWIEDNIEJ INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ I PROGRAMOWEJ
  • NIEOGRANICZONA PRZESTRZEŃ DYSKOWA (ZALEŻY OD POJEMNOŚCI I PLANÓW DOSTAWCY HOSTINGU)
  • Samodzielne zarządzanie harmonogramem       tworzenia backupów
  • OPCJA PRZECHOWYWANIA W CHMURZE DLA KOPII ZAPASOWYCH

  • WBUDOWANE NARZĘDZIA DO TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH / PRZYWRACANIA

Co warto wiedzieć przed przeniesieniem Bitrix24 z Chmury do On-premise?

WDROŻENIE
ON-PREMISE
OD SUPPORT.PL

Zajmiemy się wszystkimi sprawami technicznymi, abyś mógł szybko rozpocząć pracę, bez problemów z oprogramowaniem i utratą danych.

PROFESJONALNA MIGRACJA DANYCH
OD SUPPORT.PL

Jest to gotowe rozwiązanie, które obejmuje pakiet usług do profesjonalnego przejścia z chmury na On-premise.

4. SPECJALNA OFERTA BONUSOWA OD SUPPORT.PL

Bonusy dla dwóch wersji:

  • Szkolenie z funkcjonalności Bitrix24 dla Twojego zespołu
  • Doradztwo i rekomendacje z wykorzystaniem narzędzi Bitrix24 dla Twojej firmy
  • Bitrix24 Q&A sesji
  • Wszystkie nasze aplikacje BITRIX24 są GRATIS
  • 50% zniżki na wdrożenie podstawowe
  • 10% zniżki na roboczogodziny
  • Dodatkowe bonusy dla
    On-premise:

  • Prawidłowa instalacja Bitrix24 na serwerze;
  • Aktualizacja portalu przez cały rok;
  • Migracja z wersji chmurowej Bitrix24 na serwery (w razie potrzeby);
  • Darmowy hosting (Bitrix24 S2) przez cały rok (12 miesięcy);
  • Moduł zmiany nazwy czatów
  • Najczęściej Zadawane Pytania

    Czy mogę sam dokonać przejścia?

    Otrzymujemy zgłoszenia od firm, które próbowały samodzielnie przenieść chmurę do On-Premise, ale przeprowadzka nie powiodła się, z powodu skomplikowanych ustawień potrzebujących wiedzy, i to, niestety, doprowadziło do powstania błędów w działaniu systemu.

    Dlatego zalecamy prace związane z przenoszeniem, konfigurowaniem i uruchamianiem wersji On-Premise naszym ekspertom.

    Czy wersja On-premise jest opłacona?

    Według statystyk okres zwrotu On-premise wersji Bitrix24 około 2-3 lata.


    CRM form will load here

    Porozmawiajmy o BITRIX24 w Twojej firmie

    PROSZĘ WYPEŁNIĆ FORMULARZ, A SKONTAKTUJMY SIĘ Z Tobą

    Jeśli jesteś gotowy, aby uzyskać profesjonalne wsparcie i konsultacje dotyczące Bitrix24, zapoznaj się z naszymi usługami.

    Dowiedz się więcej o naszych usługach
    We use cookies
    Cookie preferences
    Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
    Analytical cookies Disable all
    Functional cookies
    Other cookies
    We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
    Accept all Decline all Change preferences
    Cookies