GOTOWE ROZWIĄZANIE

CENTRUM KONTAKTOWE

W pełni skonfigurowane i gotowe do pracy narzędzia do interakcji z klientami w wygodnym formacie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ



Aby odnieść sukces w biznesie, ważne jest, by na czas odpowiedzieć na zapytanie klienta i uzyskać kontakt zwrotny. Daj potencjalnemu klientowi możliwość łatwego kontaktu z Tobą, umieszczając specjalny widget na swojej stronie internetowej. To «przycisk», po kliknięciu na który klient napisze do Ciebie w wygodny dla niego sposób: z pomocą komunikatorów, sieci społecznościowych, poprzez czat online; zamówi połączenie zwrotne lub wypełni formularz zamówienia.

Image description

CO ZAWIERA W SOBIE KONFIGURACJA?


Domyślnie dostępny jest dla Ciebie standardowy widget, jednak możemy stworzyć indywidualny projekt dopasowany do Twojej witryny i wypełnić go niezbędnymi narzędziami.

Możesz wybrać:
• jakie kanały wykorzystać, 
• położenie przycisku na ekranie, 
• czas wyświetlania przycisku, 
• na jakich stronach witryny go wyświetlać, a na jakich nie, 
• tekst powitania i zdjęcie pracownika w takim powitaniu. 

Można ustawić czas roboczy: strefę czasową, czas pracy, weekendy i święta. Jeśli wiadomość przyszła po godzinach pracy, można wysłać do klienta automatyczną odpowiedź (tekst może być dowolny) lub nic nie robić.

Dla każdego kanału komunikacyjnego można skonfigurować czas wyświetlania. Na przykład możemy sprawić, że czat online będzie aktywny tylko w godzinach pracy działu sprzedaży, a zamówienie telefonu zwrotnego może zostać wykonane w dowolnym czasie oprócz świąt.

Po zakończeniu dialogu można wysłać do klientów wiadomość, na przykład poprosić o ocenę jakości obsługi.

  

Historia automatycznie zachowywana jest w czacie oraz w karcie klienta w CRM.

Image description


KOMUNIKATORY I SIECI SPOŁECZNOŚCIOWE

Wiadomości trafiają do ujednoliconego komunikatora czatu. Menedżer odpowiada na pytanie, klient otrzymuje odpowiedź na Facebooku, Instagramie itp., czyli. dokładnie tam, skąd się zwrócił.

FORMULARZE KONTAKTOWE LUB ZAMÓWIENIA TELEGONU ZWROTNEGO

Takie formularze to elastyczne narzędzie do uzyskiwania opinii klientów. Odwiedzający stronę wypełnia formularz, a wszystkie dane automatycznie znajdą się CRM. Menedżer może więc natychmiast rozpocząć pracę z nowym potencjalnym klientem.

Można użyć gotowych formularzy Bitrix24, lub możemy zmienić/ dodać pola w dowolny sposób

Image description
Image description

FORMULARZE ZAMÓWIENIA

Z pomocą tego formularza, klient może nie tylko zostawić swoje dane kontaktowe, lecz także od razu zamówić towar lub usługę, zostawić komentarze do zamówienia lub zadać pytanie.

Do formularza możemy dodać wszystkie niezbędne pola, by menedżer otrzymał od kupującego jak najbardziej kompletne informacje o jego potrzebach. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza dane znajdą się w CRM, gdzie menedżer może od razu skonwertować Lead w Deal, wystawić fakturę i wysłać ją do klienta.

Stworzenie tego formularza można zamówić osobno – inteligentny formularz zamówienia

JAKIE KANAŁY KOMUNIKACYJNE MOŻNA WYKORZYSTAĆ W CENTRUM KONTAKTOWYM?

Czat online


Yandex.chat


Viber


Telegram


VKontakte


Facebook: wiadomości


Facebook: Komentarze


Instagram


Bitrix24.
Network


Skype


Formularze kontaktowe


Formularze zamówienia


ILE TO KOSZTUJE?


ZA DARMO

  • Przy zakupie taryfy w chmurze ”Standard” lub ”Professional” na 3 miesiące, bądź licencji na wersję self-hosted


od 380 zł

  • w zależności od potrzeb oraz procesów biznesowych w Twojej firmie

POMOŻEMY TAKŻE Z KONFIGURACJĄ

WYPEŁNIJ FORMULARZ LUB SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Chętnie udzielimy Ci konsultacji!

Contact Info

ul. Górczewska 200A lok 249 01-460, Warszawa
+48 790618514